Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen kiinnitänyt huomiota kaupoissa kulkiessa, että on paljon lihavia lapsia

Vierailija
03.06.2012 |

enkä nyt puhu vauvanpyöreydestä tai hieman pullukoista taaperoista vaan 4-12vuotiaista, joilla selvää ylipainoa.

Toki suurin osa lapsista ihan normaalipainoisia, mutta paljon on näitä ylipainoisia nykyisin tai sitten en ole vain asiaan ennen kiinnittänyt huomiota.

Ei se mua häiritse, mutta tuli mieleen. Ihan syystä lasten ylipainosta puhutaan nykyään

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihan vaan niiden omien ostosten tekemiseen?

Vierailija
2/5 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista lapsistani yhdellä on selkeästi taipumus pyöreyteen, ja heti kun asia huomattiin, alettiin tarkemmin miettiä perheen syömisiä ja ruokarytmiä + liikuntaa lisättiin. Samainen on nyttemmin alakoululaisena hoikka ja liikunnallinen.

Tuntuu vähän surulliselta, kun toiset vanhemmat viisveisaavat lapsensa pyöreydestä ja jopa selkeästi ylipainosta. Siitä kun ei lapselle ole mitään muuta kuin haittaa ajan kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ihan vaan niiden omien ostosten tekemiseen?

mut olen aikamoinen kyttä, joten en taida pystyä lopettamaan tai edes vähentämään luontaista tarvetta kyylätä muita ihmisiä

Ennen en ole kiinnittänyt huomiota ylipainoisiin lapsiin

ap

Vierailija
4/5 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen aina missä ne ylipainoiset lapset ovat. :)Ehkä 1-2 olen nähnyt.

Vierailija
5/5 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen vaatekaupassa töissä ja valitettavan paljon on näitä lihavia lapsia. melkein joka päivä käy. Yleensä myös äiti on lihava. Siinä sitten yrität etsiä lapsille sopivia vaatteita kun on lyhyt mutta lihava.. ja osasta lapsia näkee kuinka heitä itseään se häiritsee. mua surettaa ne lapset suunnattomasti.