Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä kertoo, jos ihminen erakoituu yhtäkkiä?

Vierailija
03.06.2012 |

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoa ainakin miljoonasta eri asiasta.

Vierailija
2/13 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joista jotkut ovat huolestuttavia ja toiset ei. Joskus on vaan kausia elämässä jolloin haluaa miettiä asioita yksikseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jouduin sattumalta ikään kuin johtotehtävään yhdessä ystäväryhmässä. Mua vihattiin välittömästi, ei siis välttämättä henkilökohtaisesti mutta se asema sai mut tuntuu kukkoilijalta, jota sit säälimättä vedettiin turpaan eli haukuttiin julkisesti sähköpostilistalla ym. Se oli niin raju kokemus, että mä sain järkyn masennuksen ja eristäydyin täysin. Vieläkin häpeä polttelee ja kartan ihmisiä vaikka tapauksesta jo pari vuotta.

Yhtäkkinen erakoituminen vaikuttaa musta aina tollaiseslta, että siinä on konkreettinen syy. MIelenterveydellisistä syistä johtuva eristäytyminen on musta hitaampi prosessi

Vierailija
4/13 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks sun frendi haluu viettää aikaa just sun kanssa ja meinaat et se on erakoitunut?

Vierailija
5/13 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla masentunut,väsynyt tai ehkä haluaa ottaa vähän aikaa itselleen . Syitä on monia.

Vierailija
6/13 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko toi masennus tai sit häpeää itseään. Jos vaikka lihoo niin ei välttämättä kehtaa liikkua kylillä

Vierailija
7/13 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkisen erakoitumisen syy voi olla syvä loukkaus tai pettymys ihmissuhteissa. Kokee niin rankan pettymyksen että menee samalla luotto kaikkiin ihmisiin.

Vierailija
8/13 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hulluus

Vierailija
9/13 |
06.01.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se huolestuttava merkki. Esim. teini-iässä voi kertoa mielenterveysongelmista, joihin pitäisi puuttua. Mutta toisaalta varmasti jokaisella jossakin kohtaa elämää "erakkovaiheita." Itsellä päättyi vähän aikaa sitten eräs ihmissuhde niin olen viettänyt aika paljon aikaa yksin mietiskellen, minkä olen kokenut tarpeelliseksi.

Vierailija
10/13 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aion erakoitua unohtaakseni menneet ja tunteakseni itseni paremmin ja se on ollut aina haaveeni erakoitua vuodeksi tai pariksi pois ihmisten ilmoilta.

Vierailija
11/13 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

parasta

Vierailija
12/13 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla masennuksesta johtuvaa.

Vierailija
13/13 |
10.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro vähän taustaa. Mistä on jäänyt pois?