Tule katsomaan LAIHDUTUSBLOGIA. Aloitusmitat 172cm/92kg. Kuvat on! :-)
http://ilonalesstohate.blogspot.com/
Kiitos kaikille jotka käy katsomassa. :) Erityinen kiitos jos jaksat kommentoida tai jäädä seurailemaan. Palautetta olisi kauhean kiva saada, jotta voin kehittää blogia parempaan suuntaan.
Näkyykö teillä muuten tuo Weight loss tricker?
Kommentit (15)
ainakin uskon, että painat 90kg. Onhan hänkin painanut tuon 90kg, eikä todellakaan näytä siltä noissa vanhoissa kuvissa:
http://www.iltalehti.fi/viihde/2012031315317760_vi.shtml
Itse painan 100kg, enkä todellakaan näytä siltä, että niin karmean paljon painaisin. Yhelle toiselle keskustelupalstalle kerran postasin kuvani, niin suurin osa arvaajista arvasi 78-87kg.
Olisit nyt edes vähän persoonallisemman nimen keksinyt. More to love?
Se on siitä käänteinen versio mun mielestä. Tavallaan vastaisku sille, että lihavuus ei ole terveellistä. Tuskin missään pilkkamielessä noita More to loven tyttöjä kohtaan, mutta silti? Hauska nimi minusta =)
Näytin kuvasi miehelleni, joka on erään urheilulajin ammattilainen ja hänkin sanoi, ettei 172kg nainen voi painaa 90Kg ilman, ettei näytä todella isolta moukariheittäjältä - ja kuvien nainen ei kyllä näytä!
Mikä tää juttu siis on? Miksi blogin pitäjä haluaa sanoa painonsa suuremaksi, mitä se todellisuudessa on? Kuvissa oleva nainen painaa ehkä 80kg, mutta ei 90kg!
Toisaalta: jos hän seisoisi jonkun toisen vieressä, niin ehkä silloin sen koon tajuaisi paremmin?
Minä en taas ymmärrä, että mikä ihmeen tarve teillä on väittää että valehtelen? Luuletko tosissani että jaksaisin kuluttaa aikaani tuollaisen blogin kunnolla pitämiseen valheen voimalla? En todellakaan. Mieti nyt, miltä minusta tuntuu lukea tämmöistä tekstiä, että muka valehtelisin. Se on aivan käsittämättömän hämmentävää joutua todistelemaan tälläistä.
En todella tiedä millä voisin sinulle todistaa, että olen oikeasti näin painava. En kai millään, koska sinä et usko? Kerro vain miten voin todistaa, niin teen sen. Haluatko tulla katsomaan? Ihan oikeasti lupaan että jos haluat, niin tervetuloa. :D
Tuo viimeinen kommenttisi oli hyvä. Se on mielestäni juuri niin, että kokoni tajuaa paremmin kun seison jonkun toisen vieressä. Olen nimittäin melko leveä ihminen. En olisi laihanakaan pieni tai ohut, koska ruumiinrakenteeni ei ole sellainen. Kun läski jakautuu tasaisesti lihaksen päälle leveään kehoon, tulos on juuri tämä. Sitten kun on vielä vyötäröä ja melko litteä vatsa, niin ei näytä helposti lihavalta. Silti olo on pulla ja painava.
Olisit nyt edes vähän persoonallisemman nimen keksinyt. More to love?
Mä painan 64 kg, pituus 166 cn enkä ole paljonkaan hoikemman näköinen. Olen myös lihaksikas ja käyn salilla 3 kertaa viikossa.
Itse oon sua 5 cm pidempi ja 10 kg kevyempi kuin sanot olevasi, ja vaikka meillä taitaa olla samanlainen ruumiinrakenne, niin sun kroppasi näyttää silti paljon hoikemmalta! Hassua!
Näytin kuvasi miehelleni, joka on erään urheilulajin ammattilainen ja hänkin sanoi, ettei 172kg nainen voi painaa 90Kg ilman, ettei näytä todella isolta moukariheittäjältä - ja kuvien nainen ei kyllä näytä!
Mikä tää juttu siis on? Miksi blogin pitäjä haluaa sanoa painonsa suuremaksi, mitä se todellisuudessa on? Kuvissa oleva nainen painaa ehkä 80kg, mutta ei 90kg!
Toisaalta: jos hän seisoisi jonkun toisen vieressä, niin ehkä silloin sen koon tajuaisi paremmin?
No kertokaa nyt edes että näkyykö toi ticker :D
Oletko todella tuon painoinen? Painan itse 71 kg, pituutta on 176 cm. Olen paljon sinua löllerömpi, muhkuraisempi ja saman kokoinen. Odotin jotain ihan muuta kuvistasi.
ja pitää yllä kommenttiboksia, jossa haukutaan Vauva-palstalaiset. Muuten, ne, jotka "osaavat "analysoida palstalaiset tietynlaisiksi, ovat kyllä itsekin palstalaisia...
Noinko kovasti kaipaat näitä "et sä mikään läski ole, älä viitsi!" -kommentteja?
Surullista :/ tiedän miltä toi tuntuu, mä olen myös kärsinyt syömishäiriöistä puolet elämästäni. Kehonkuva on mikä on...
"miniporkkanat (45 kcal/ 100 g)", mitens ihan normiporkkanat, onko ne lihottavampia? vai onko uusavuttomuus jo sitä luokkaa, ettei osata porkkanaa pestä/kuoria?
Voi kuulkaa, minä ihan oikeasti painan tuon verran. Tällä hetkellä 87 kiloa ja olen siis lihava eikä se yhtään ole kiva juttu. En ole ehkä "läski", mutta selvästi ylipainon puolella ja iso olen myös. Olen leveä, lihaksikas ja läskit on jakautuneet tasaisesti. En siis ole mikään normaalipainoinen syömishäiriöinen, joka tahtoo huomiota. :) Huomiota tahdon sen verran, että oma motivaatio pysyy yllä helpommin.
Jos ette usko, niin millä todistan. Kuvaanko videon? Otanko jotain läskinpuristelukuvia? Vai tuletteko ihan omin silmin katsomaan, kun nousen vaa'alle? Saatte tuoda oman vaa'an mukananne. :D En tiedä että mikä tässä nyt kelpaisi kun porukka ei usko.