Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette yleensä sunnuntaiaamupäivisin?

Vierailija
03.06.2012 |

Meillä vilkkaat pienet lapset eikä mikään pitkään nukkuminen-rauhasa syöminen ja lehdenluku/löhöily onnistu mitenkään. Jos olemme aamupäivän kotona, lapset hyppivät seinille ja koti on kaaoksessa. Mutta oikein mitkään paikat eivät ole auki, aikaisintaan klo 11 aukeavat. Jatkuva ongelma keksiä tekemistä sunnuntaiaamupäiville. Uimahalli on ainoa sellainen, mutta kun joku aika flunssassa ei sekään aina käy..

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähellä on onneksi paljon puistoja, joissa käymme kolmen pienen lapsemme kanssa.

Vierailija
2/15 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olemme miesystävälläni, me aikuiset pötköttelemme hiukan myöhempään ja lapset pelaaat tietokone yms. pelejä. Se on heille speciaalia kun normaalisti eivät juurikaan pelaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset kattoo lastenohjelmia tai pelailevat. Nautitaan siitä, että saa tehdä ihan sitä mitä haluaa...

Vierailija
4/15 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittakaa lapsoset pyhäkouluun ja istukaa itse rauhoittumaan jumalanpalvelukseen ;)

Vierailija
5/15 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta nyt lapset itsekin nauttivat hitaasta aloituksesta eli aamupäivä menee ihan vain pitkän aamupalan, lehdenluvun ja löhöilyn merkeissä. Lapset katsovat lastenohjelmia, leikkivät omiaan ja syövät meidän kanssa vähän pidempään aamupalan. Ulos lähdetään vasta lähempänä puoltapäivää.

Vierailija
6/15 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen usein jonkin verran töitä kotitoimistossa päivän aikana. Tällä pelaan viikolle enemmän vapaata. Samalla pienempi lapsi leikkii lattialla (on 1v) ja vanhempi askartelee omiaan (on 7v). Pihahommia kesällä jossa lapset taas mukana. Talvella samaa. Saatetaan pyörähtä kaupassa ja tehdään kotihommia yms. Aina on jotain tekemistä päivästä riippumatta. Isä on reissuhommissa joten ei ole selkeää arki-viikonloppu rytmiä ;).

Vierailija
7/15 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen lapset ovat rauhallisempia ja voimme keskittyä muihinkin asioihin.

Vierailija
8/15 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahalli aukeaa vasta 10 ja tuskallista odottaa.

Herätys on viim klo 7 kun lapset ponkaisee ylös.

Yleensä mä nukun pidempään (n. klo 8) ja mies on lasten kanssa.

Arkisin mulla on herätys 5.30

Vierailija
9/15 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syödään aamupala, jonka jälkeen lapset leikkii keskenään ja minä olen tietokoneella ja mies istuu vieressä ja juttelee mulle.

Arkena tosin mies on töissä, mutta muuten samat kuviot.

Me ei koskaan lähdetä mihinkään ennen iltapäivää.

Vierailija
10/15 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsemme leikkivät keskenään.. Joskus puolenpäivän aikaan tilataan pizzaa ja herkutellaan =)

Vierailija
11/15 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntai aamuisin. Ja lapset pyhäkoulussa.

Vierailija
12/15 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähdetään torille, ulkoilemaan, ajelulle. Tai kotona lueskellaan, kuunnellaan musiikkia, harrastetaan kukin omiamme.

Vierailija
13/15 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkään aina. Vuorotellen jompikumpi herää lasten kanssa ja lähtee ulos puistoon, lumihommiin, kävelylle tai mitä nyt ikinä. Toinen lukee siis sunnuntaiaamupäivänä hesaria ja toinen leikittää ja ulkoiluttaa.

Lapset 2, 4 ja 6. Puolilta päivin syömme ja pienet lepää sen jälkeen...

Kun on mun vuoro nukkua pitkään, heräilen kymmeneltä ja luen hesaria pitkään. Teen lounaan ja lapset tulee miehen kanssa kotiin. Kaikilla on ulkoiluvaatteet, joten ainoastaan myrskyisinä päivinä jäämme kotiin.

Vierailija
14/15 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle pihalle ei viitsi lapsia aamulla laskea, et naapurit saa rauhassa nukkua.(vaikka lapset eivät huudakaan, mutta kuitenkin aina tulee jotain kolinaa tms.)

Vierailija
15/15 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

keväällä patikoimaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi