Naisen koulutus - miehen karvaisuus
Onko näillä korrelaatiota keskenään? Kaikkea minäkin mietin :D mutta vaatiiko enemmän koulutetut naiset sliipatumpaa miestä kun taas vähemmän koulutetut sietäisi "kaikenkarvaisia" yksilöitä? Mitä mieltä?
Kommentit (11)
niín olen aina tykännyt siisteistä, karvattomista pukumiehistä ja sliipatuista trendimiehistä. Eli ei pidä paikkaansa ainakaan mun kohdalla.
Ja pidän posliinimiehistä. Ei voi mitään.
Ja pidän (tiettyyn asti) karvaisista miehistä.
olen akateeminen nainen ja tykkään kai kaikenkarvaisista.. tosin rinta- ja selkäkarvat ei ehkä hirveenä houkuta mut tuuheat hiukset ja erityisesti parta on ihana
Miesten karvat ei kiinnosta mua pätkääkään, vaikka ihan heteronainen olenkin.
Eikös karvaisuus ole hormonien merkki.
jollainen mulla onkin. Karvaa on päälaelta varpaisiin, ainoastaan kaulassa on 1cm pituinen karvaton kohta. Mun akateemiset kaverit kyllä suosii kaikki karvattomia miehiä ja osa (ei enää niin hyvistä) kavereistani on jopa ilmaissut inhonsa mieheni karvaisuudesta.
Itselläni on miehet vaihtuneet karvaisempiin samalla kun oma koulutus on edennyt kohti akateemista loppututkintoa. Tosin karvoista pidän vain koska pidän kyseisten karvojen kantajasta :)
niín olen aina tykännyt siisteistä, karvattomista pukumiehistä ja sliipatuista trendimiehistä. Eli ei pidä paikkaansa ainakaan mun kohdalla.