Fuksianpunainen mekko häihin?!
Luin tuossa juuri ketjua jossa tyrmättiin punainen häämekko vieraalla...
Olemme menossa viikon päästä häihin ( n 70 vierasta) ja olen ostanut mielestäni nätin fuksianpunaisen mekon juhla-asuksi. Nyt tuli sellainen olo, että virheostos. Mekko on polvipituinen, spagettiolkaimet, hieman kellottuva kotelomekko. Mustat kengät, musta pikkulaukku ja musta neulebolero. Ilmeisesti tulen pilaamaan asullani koko häät ja näyttämään halvalta luntulta ...ko?
Kommentit (19)
maantienväriset hiukset, joihin kyllä olen vaaleita raitoja ottanut ;) Normaalioloissa en edes meikka, lyhyet kynnet. Juhliin olen yleensä laittanut hiukset nutturalle ja ripsaria sekä huulikiiltoa ja väritöntä kynsilakkaa. Kun en kerran yleensä meikkaa, niin en juuri juhliinkaan ettei tule suttuista vaikutelmaa kun en kerran osaa enkä ole tottunut pakkeleita käyttämään.
hiustesi väristä, meikistä ja asusteiden tyylistä, tuleeko se lunttufiilis. Ihon väri vaikuttaa myös.
Ehkä yhdistelmä kirkkaat blondatut hiukset, rusketus, pinkki huulipuna ..hmm..tuovat mieleen barbien.:)
kirkkaanpunainen olisi vähän siinä rajoilla.
ettei häävieraalla saisi olla punaista kolttua. Tottakai saa olla. Kaiken muun väittäminen on halpamaista paskaa jolle en minä lotkauta korvaani. Fuksianpunainen mekko on oikeasti jees.
Menkää itseenne mekkopoliisit, keksittekö enää naurettavampaa aihetta?
Itse olen uskova ja tykkään väreistä. Pukekaa nyt edes kesällä kirkkaita värejä päällenne. Häissähän ne ovat erityisen sopivia, kun valkoinen jätetään morsiamelle.
Ei luntulta ollenkaan. Polvimitta ja olkapäät peittävä bolerokin vielä, ei kuulosta huonolta ollenkaan. Meikki- ja kampaussuunnitelmasi kuulostivat myös hyviltä. Sitäpaitsi eikös fuksianpunainen ole nyt "in" juhlamekoissa samoin kuin muut kirkkaat värit kuten oranssi?
AP, älä stressaa suotta. Olet varmasti tyylikäs ja kaunis häävieras. :)
sehän on varmaan jonkin laivastonsinisen ja beigen kanssa yleisimpiä värejä, joita vaatekaupoissa myydään.
Valkoinen on häissä morsiamen väri ja (koko)musta on periaatteessa suruväri, eli niitä ei sopisi käyttää, mutta tuo punaisen kiellettyys on nyt joku vaan joku av-juttu.
Punaiseen pukeutuva nainen häissä viestii itsestään muille: Olen pannut sulhasen kansssa!
ei kannattaisi toistella.
Punaiseen pukeutuva nainen häissä viestii itsestään muille: Olen pannut sulhasen kansssa!
Tottakai voi laittaa fuksianpunaisen mekon päälle häihin! Ainoastaan valkoinen on totaalisen ei häihin ja mustaakin vain harkiten. Muut värit ovat todellakin ok!
kerta kun kuulen ettei fuksia muka sopisi häävieraalle! Tottakai sopii, sehän näyttää tosi hyvältä kesähäissä ruskettuneella iholla =)
Itsekin viimeksi pukeuduin fuksianpunaiseen, ei tullut mieleenikään että se olisi jotenkin epäsopivaa? Ainoa kielletty väri on mielestäni valkoinen, se kuuluu morsiamelle.
Ainoastaan kokovalkoinen ei ole soveliasta. Valkoinenkin käy, jos asustettu oikein.
Mutta punainen on oikein hyvä; oli mikä punainen tahansa!
Multa meni alkuun ohi tuo, että olet vieraana, ja ajattelin että VAU, morsiamella VÄRIÄ! =D Ja sitten vasta huomasin, että oletkin "vain" vieras... Siis todellakin käy, älä edes epäröi! =) Ihanaa kun on värejä, oma hääpukunikaan ei ole valkoinen (tosin ei paljon sen villimpi kuin shampanja...) ja ajattelin että jes, joku muukin on mieltynyt värillisiin hääpukuihin...
Tosiaankin sopii, sitäpaitsi - mitä väliä. =) Enjoy!
En ole lukenut tuota toista ketjua.
Ei, et tule näyttämään halvalta luntulta. Olet varmastikin kaunis ja erotut joukosta.
Se on juuri se dilemma, miksi pitäisi välttää huomiohakuisia värejä häissä, missä huomion pitäisi kiinnittyä morsiameen. Etiketti kehottaa tähän huomaavaisuuteen morsiusparia kohtaan ja siksi punainen väri on erikseen mainittu.
Tänä viikonloppuna Briteissä juhlitaan kuningattaren 60-vuotishallitsijajuhlia. Tämän päivän juhlallisuuksiin kuningatar itse oli pukeutunut lähes kuin morsian, koko valkoiseen, kun taas miniä, Cambridgen herttuatar hehkui tulipunaisessa sateenvarjoa myöten.
Hmm, mielenkiintoinen värivalinta...
Ei tietenkään miniä, vaan pojan miniä!
Tottakai voi laittaa fuksianpunaisen mekon päälle häihin! Ainoastaan valkoinen on totaalisen ei häihin ja mustaakin vain harkiten. Muut värit ovat todellakin ok!
Ihan oman mummoni suusta että sellainen nainen joka pukeutuu kirkkaan/tummanpunaisiin vaatteisiin häihin, viestii ettei hyväksy kyseisen parin avioliittoa.
Oli mummoni hieman ihmeissään kun miehen bestmanin puoliso oli häissämme tummanpunaisessa asussa.
Mummoni kysyi minulta että onko minulla ja ko. ihmisellä jotain riitaa ja vastasin että kyllä, niin mummu sanoi että nyt hän ei ihmettele miksi sillä naisella on punaiset vaatteet.
Tosin, tulkintoja on tuollekin monia.
hiustesi väristä, meikistä ja asusteiden tyylistä, tuleeko se lunttufiilis. Ihon väri vaikuttaa myös.
Ehkä yhdistelmä kirkkaat blondatut hiukset, rusketus, pinkki huulipuna ..hmm..tuovat mieleen barbien.:)