Missä lapsesi on nyt? Onko alkoholia mukana?
Kommentit (25)
Ei ole alkoholia mukana.
Olen hiton ylpeä!
toivottavasti ei ole alkoholia mukana. Lapset 3 ja 4 vuotiaat, eli riski olisi korkeintaan aikuisten kohdalla.
16v tyttö on jossain mökillä kavereitten kanssa juopottelemassa. Mieheni ei välitä, eikä myöskään tytön äiti. Kumpikaan ei edes tiedä missä mökki on ja ketä kaikki siellä on. Jonkun täysi-ikäisen autokyydillä ovat sinne päässeet. Anoppini on huolissaan, samoin minä.
Alkoholia ei ainakaan minun antamana ole mukana. Olen lisäksi puhunut pojan kanssa puhelimessa tunnin välein, eikä puhe takertele. Päätäni en kuitenkaan pantiksi laittaisi, etteikö olisi alkoa maistanut illan aikana. Kotiintuloaika puolen tunnin kuluttua eli klo 23
Toisella muutama olut omassa kodissaan eli on alkoholia.
mitenkään voi olla mahdollista, että olisi alkoholia mukana.
Varmasti on alkoholia kuvassa mukana, mutta isän puolesta vaan. Lapset on kuitenkin vasta 8 ja 10 v.
ja hyvin todennäköisesti on alkoholia mukana (16,5v)
2 v isänsä vieressä meidän makkarissa eikä alkoholia sinnekkään mukaan otettu.
12 v kaverinsa kanssa omassa huoneessaan
14 v keittiön pöydän vieressä, kuuntelee musiikkia koneelta. ei taatusti ole alkoholia pelissä
itse olen pari lasia punkkua nyt ottanut. Haittaak se?
myös yläkouluun menevä 13v. Pitivät "koulunpäättäjäisbileet" kaverilla filmin, karkkien ja sipsien voimalla. Alkoholia on vain vanhempien laseissa :)
omissa sängyissään nukkumassa, eipä ole alkoholia. iät 2 v. ja 2 viikkoa :)
pienet ihanat tyttäreni. toinen puhuu unissaan ihan kauheesti, hän joka ei hereilläkään ole koskaan hiljaa :)
huoneessaan, kun on kaveri yökylässä. Alkoholia ei ole kuvioissa, korkeintaan ovat hieman sokerihumalassa.
pinnasängyssä. Ikä 6kk. Alkoholia ei ymmärtääkseni ole mukana. Vielä 14-15v ennenkuin sitä joutuu murehtimaan.
Sanoi että ei halua huolestuttaa, joten jää kotiin.
Ihmettelen näitä kirjoittajia, joiden lapset muka ovat kännissä ja kuksimassa, tuohon pitäis lastensuojelun puuttua.
neljä ja toivottavasti ei kellään alkoholia ;) Vanhinkin vasta 12v.