Mitä mieltä miehen pukeutumisesta
Ei laita hautajaisiin pukua, koska "ei sitä saatana tarvi mennä tollasen jutun mukana", vaan on niissäkin mustissa farkuissa ja mustassa kauluspaidassa.
Kommentit (11)
Jos esim omien vanhempien, niin ok.
Hautajaiset ovat nyt sellainen tilaisuus, ettei tuollaiseen teinimäiseen pelleilyyn tarvitsisi olla tarvetta.
Jos kyse ei ole teini-ikäisestä pojasta.
Monet miehet ajattelee että puku on epämukava eikä tunnu oman tyyliseltä, mutta sitten kun on siellä tilaisuudessa ja kaikilla muilla on puku, tuntee ittensä todennäköisesti todella typeräksi ja joukosta erottuvaksi. Joskus se puku oikeasti voi olla se mukavin vaate.
Monet miehet ajattelee että puku on epämukava eikä tunnu oman tyyliseltä, mutta sitten kun on siellä tilaisuudessa ja kaikilla muilla on puku, tuntee ittensä todennäköisesti todella typeräksi ja joukosta erottuvaksi. Joskus se puku oikeasti voi olla se mukavin vaate.
Koska typerältä se näyttää toisen hautajaisissa, oli syy mikä tahansa.
Onneks mun mies on eri maata. On kyllä aina esim. häissä se parhaiten pukeutunut mies (ehkä sulhasen jälkeen =)), laadukkaassa puvussaan.
Ja puku sopiikin hänelle, pitkälle miehelle, erinomaisesti. Kiva olla vieressä kun muutkin katsovat.. =)
Tai siitä kenen mies näyttää hyvältä. Pukeutukoot vaikka 3 euron pukuun, kunhan pistää sen hautajaisiin päälle. Ne ovat kuitenkin yhdet harvoista juhlista, joissa pukukoodia on syytä käyttää.
Tuo ap:n kertoma lähestymistapa on lähinnä lapsellista uhoa tai halveksuntaa haudattavaa / tilannetta kohtaan.
farkuissa. Oli sentäs kauluspaidan laittanut. Sanoi, että jos on jotkut pukujuhlat niin hän ei tule.
Ihan sama mulle, mitä hänellä oli päällä, mutta kai se nyt itsekin huomasi häätilaisuuteen päästyään, että oli vähäsen eri lailla pukeutunut kuin muut pingviinit.
Että tämmöisissä asioissa pitää joidenkin ruveta kapinoimaan, kun helpommallakin pääsisi. Mutta kuten sanottua, ei haittaa mua. Erilaisuus on kuitenkin kai rikkautta :)
Silti haluan ja odotan esimerkiksi mieheni pukeutuvan sellaiseen hautajaisiin tai muihin tilanteen vaatimiin tilaisuuksiin.
On tajuttoman ehdoton ihminen muutenkin.