Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä vaan mieluummin lellin lapsiani ja halailen koska saavat positiivisen maailmankuvan

Vierailija
25.05.2012 |

vaikka mua pidettäisiin ärsyttävänä vanhempana tän takia.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen positiivinen mailmankuva johtaa perikatoon tai hyväksikäyttöön.

Vierailija
2/5 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annat selkään ja murjotat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

LIIALLINEN! lelliminen, ja positiivisen elämänkuvan viljely saattaa olla pahasta ko henkilölle itselleen, kun nyky yhteiskunta on aika raadollinen ja ihmisiä kaytetään häikäilemättä hyväksi.

Vierailija
4/5 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olenko ainoa joka on sitä mieltä?

Kyllä minäkin halailen lasta paljon ja suukottelen poskille yms. Mutta en anna kaikissa asioissa lapselle periksi. Koska sekin pitää oppia että elämä ei aina ole yhtä riemujuhlaa ja joskus joutuu pettymään ja selviytymääm itse. Tukea kyllä saa aina.

Vierailija
5/5 |
25.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai olenko ainoa joka on sitä mieltä?

Kyllä minäkin halailen lasta paljon ja suukottelen poskille yms. Mutta en anna kaikissa asioissa lapselle periksi. Koska sekin pitää oppia että elämä ei aina ole yhtä riemujuhlaa ja joskus joutuu pettymään ja selviytymääm itse. Tukea kyllä saa aina.

Samaa mieltä.

Ja minun mielestäni positiivista maailmankuvaa ei välitetä lellimällä ja/tai halailemalla, vaan se kyllä edellyttää ihan muitakin avuja ja valmiuksia ja "mentelmiä". Yksi hyvä keino voisi olla vaikka empatiakyvyn opettaminen.

Se että lellin - annan kaikkea kivaa, annan periksi, kasvattaa itsekkään ihmisen.

etten vaadi mitään, en toru jos mokaa - ei ikinä huomaa eikä tajua tekevänsä itse virheitä, muut vain "minä yritän ja minä teen ja minä hoidan, eikä mitään kiitosta tule, minkäs minä sille voin että meni pieleen, minä tein kaikkeni yhyy" ja näin voi sanoa ja sanookin aikuinen mies, jota ilmeisesti ei ikinä ole vastuutettu tekemisistään tai tekemättä jättämisistään: teit noin, jätit tekemättä näin, siitä seurasi ..xxx-asiaa.

Tämäkin pitäisi opettaa sietämään ja hyväksymään.

Toinen asia on tuo halaaminen: halaan aamuin illoin päivin öin, rakastan sinua lapseni, halataan taas. Katsoppa miten naapurin kakaralla on naama taas likainen ja tukka takussa, se akka on ihan kamala, taas se huutaa, ai löitkö sinä naapurin villeä kepillä päähän, tule tänne, äiti halaa, ai ville siis potkasi sinua, vaikka vaan kepillä iskit, tule tänne, äiti halaa ja puhaltaa pipiä, tuhma ville soitetaan lastensuojeluun...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä viisi