Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mun 7-vuotias poika on maailman ihanin!

Vierailija
02.06.2012 |

Olen melko varma, että lapseni on joku vaihdokas tai muuten vaan avaruudesta tullut. Miten se voi olla niin suloinen, kohtelias, kiltti, älykäs ja tomera sekä samaan aikaan omapäinen ja villi?

En ymmärrä miten minun kohdalleni on osunut niin suuri onni olla tuon pojan äiti.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu hullulta, kun muut puhuvat, että pitäisi saada lomaa lapsesta ja että muksut uhmaavat ihan mahdottomina.

Mun poika on aivan uskomattoman kiltti ja ihana ja hänen kanssaan voi tehdä mitä erilaisimpia asioita. Keskusteluyhteys toimii ja lapsi on mielettömän hyväntahtoinen. Olisipa tämä tuleva vauvakin samanlainen

Vierailija
2/7 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin myös meillä asustaa maailman ihanin 7 v poika. Kerta kaikkiaan hurmaava lapsi.

Siskostaan en voi sanoa samoin. Vuodesta toiseen kärsin siis tunnontuskia näistä erilaisista tunteista lapsia kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuleva murkkuikäkään ei muuta häntä liikaa:)

Vierailija
4/7 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on todellakin herttainen, kiltti ja ihana. Kaikki muutkin tykkää ja minä erityisesti. En myöskään kaipaa lomaa lapsesta, on kiva tehdä yhdessä kaikkea ja nautitaan perheen yhdessä olemisesta.

Säälittää ja harmittaa joidenkin puolesta kun eivät siedä omaa lastaan, miten asiat on voinut mennä siihen suuntaan?

Vierailija
5/7 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on maailman suloisin pieni poika.

Jos kaikki äidit ajattelisivat lapsistaan kuten me, maailma olisi niin hyvä paikka elää.

Vierailija
6/7 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kaikki äidit ajattelisivat lapsistaan kuten me, maailma olisi niin hyvä paikka elää.

Kiva olla sisko tai veli sille "maailman ihanimmalle pojalle". Kyllä sen lapsi huomaa jos äiti rakastaa vain yhtä lastaan.

Vierailija
7/7 |
04.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se maailman ihanin ja suloisin on meidän 1v pojan poika.Kuinka voikin olla niin hyväntuulinen ja nauravainen pikkumies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä