Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen keskiarvo teidän vitosluokkalaisilla pojilla?

Vierailija
02.06.2012 |

Oman pojan keskiarvo tuntuu tosi korkealta eli on 8,9 ja lukuaineiden on 9,25. Onko yleistä, että nykyään on näin korkeita keskiarvoja pojillakin? Itselläni on kyllä aikanaan ollut hyviä keskiarvoja, mutta ei luokan poijilla minusta noin hyviä keskiarvoja ollut.

Tarkoitus ei ollut tässä siis kehua vaan miettiä lähinnä että onko arviointiasteikko entisestä löystynyt. Kokeista on kyllä saanut 9 ja 10 paitsi yhdestä kokeesta tuli 7,5.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvosanoja kutosesta ysiin.

Vierailija
2/6 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

7,25. Lukuaineiden taitaa olla 7...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ihan hyvä, ottaen huomioon vaikea-asteisen adhd:n.

Ja olisin ilman adhd:takin tyytyväinen.

Vierailija
4/6 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi seiska oli ja muut kasia ja ysiä. olin tosi yllättynyt niin hyvästä todistuksesta kun mielestäni poika ei panosta kouluun yhtään ja lukeminen ja kirjoittaminen tuottaa edelleen vaikeuksia (se seiska olikin äikästä).

jos mun pitäisi äitinä lonkalta heittää pojalleni keskiarvo niin se olisi ehkä 7,4, korkeintaan.

pelkään, että yläluokilla tapahtuu raju pudotus ja se jos jokin on itsetunnolle ja motivaatiolle huono asia.

Vierailija
5/6 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

8,4.

Liikunnan, kuviksen, musiikin ja kässän numerot laskivat keskiarvoa.Liika tosin nousi nyt 8 kun ope vaihtu ja uudelle opelle riittää innostus ja halu liikkua ja yrittää. Poika on motorisesti kömpelö ja on kyllä saanut siihen apua.

Olen tosi ylpeä pojastani

Vierailija
6/6 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

äidinkielestä ja englannista 7 ja kaikki muut olivat 8.

Pojalla on lukihäiriö ja olen ylpeä saavutuksesta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi