Mulle tulee pahamieli kun näen lihavan naisen ja laihan miehen yhdessä
EN vaan voi sille mitään mutta aina rupee miettimään että onkohan tuo mies mennyt laihan ja nätin naisen kanssa naimisiin ja sitten se nainen on päästänyt itsensä lasten varjolla lihavaksi.. Ei se mies lihavaa naista halua vaikka voi sanoakin niin että sä oot ihan hyvä.. Miksi monet naiset lopettavat huolehtimasta itsestään lasten jälkeen. Onneksi ei kuitenkaan kaikki.
Kommentit (28)
Ei nimittäin kuulosta ihan terveeltä tuo sun ajattelu. Sullahan on koko ajan paha mieli. EIkö tuo ole jo aika raskastakin?
Ap myöntää käyvänsä jo psykiatrilla asiasta koska tavoittelee niin täydellistä ulkonäköä myös itselleen ettei mitkään kauneusleikkaukset riitä :D Kuulemma johtuu lapsuudesta kun isä on tehnyt jotain sopimatonta.. Sit musta tuli tällänen että katson vaan ihmisä ja arvioin, onhan tää raskasta kieltämättä.
jolloin miehelläni oli 30kg ylipainoa. Nyt harrasta aktiivisesti kamppailulajeja ja syö terveellisesti. Kroppa on jäntevä ja sopivasti lihaksikas.
Itse oli ylipainoinen tavatessamaa ja olen sitä edelleen. Mies on pysynyt eikä vaihtaakkan halua :)
Taidat itse pelätä miehesi menettämistä siinä määrin, että täytyy jo huolestua tuntemattomistakin. Ehkä miehesi on vielä tyyppiä, joka huomauttelee painostasi ja syömisistäsi (mikä sitten painosi onkin).
Miehiä on niin joka lähtöön, että kyllä kaiken muotoisille naisille riittää ottajia ja vielä ihan mukaviakin:). Minulla on kaksi aikamoisen lihavaa ystävää, kaunis kasvoista tosin. Kummallakin on ihanat, hoikat miehet, jotka vaikuttavat hyvin rakastuneiltä vielä monien vuosien jälkeenkin. Itse asiassa minä, hoikka pitkä ja kauniiksi usein väitetty, olen jäänyt kuin nalli kalliolle pari kertaa kun yleisellä paikalla on tuntematon mies tullut kehumaan ystävääni ja kyselemään treffeille.
Vois olla että mies sanoisi muutaman valitun sanan.
Mies inhoaa laihoja naisia (mm. Englannin Catherine on ihan liian laiha miehen makuun) ja itsekin tykkään että mies on miehen kokoinen.
t: onnellisessa liitossaan jo 15v.
miten ne miehet kyllä järjestää itselleen tilaisuuksia mennä urheiluharrastuksiin, mutta vaimoille ei sellaista tilaisuutta järjesty.
Lenkkeilenkin n.5 kertaa viikossa, useamminkin voisin jos viitsisin. Vaan kun olen niin laiska etten kehtaa. Ja ei minulla ole mitään tekosyytä ylipainolleni, tykkään vaan ruuasta niin paljon,että syön liikaa. Olen kyllä varsinaienen jojolaihduttaja ja ylipainoa on näiden vuosien aikana aina ollut 10-20kg. Nytkin sitä onreilu 10kg.
t.24
Yleensähän se on juuri niin, että nainen päästää itsensä lihomaan parisuhteessa.
rakastutaan ihan heidän persoonansa vuoksi?! Ei se unelmakauniskaan kauaa viehätä jos ei kemiat osu kohdalleen. Ja kauneushan on katsojan silmässä :)