Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulle tulee pahamieli kun näen lihavan naisen ja laihan miehen yhdessä

Vierailija
02.06.2012 |

EN vaan voi sille mitään mutta aina rupee miettimään että onkohan tuo mies mennyt laihan ja nätin naisen kanssa naimisiin ja sitten se nainen on päästänyt itsensä lasten varjolla lihavaksi.. Ei se mies lihavaa naista halua vaikka voi sanoakin niin että sä oot ihan hyvä.. Miksi monet naiset lopettavat huolehtimasta itsestään lasten jälkeen. Onneksi ei kuitenkaan kaikki.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun joku kirjoittaa sen noin.

Vierailija
2/28 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

110 kg. Nyt olen enää 65kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

todella paha mieli kun joku on niin onnettoman tyhmä.

Vierailija
4/28 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti kuullussani ihmisoikeusrikkomuksista.

Näin erilaisia voimme olla.

Vierailija
5/28 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni puolesta. Jos hän tykkää minusta enemmän laihana niin laihdutan enkä shoppaile xxxl osastoilla. Tottakai maailmassa on isompiakin ongelmia, mutta luulis naisten haluavan miesten olevan niistä ylpeitä.. Ja onnea sille joka laihdutti sadasta 65 kiloon

Vierailija
6/28 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ottaa päähän tollaiset kuin ap. Minkä minä sille voin, että sairastuin kilpirauhasen vajaatoimintaan ja hoitotasapainoon pääsy kesti hyvän tovin. Nyt olen pullukka ja mieheni kukkakeppi. Lapsiakin on, mutta en ole lihava siksi, että olisin jättänyt huolehtimatta itsestäni. Kilpirauhasvaivaisen on todella vaikea laihduttaa. Toivottavasti sinä ap saat tämän saman vitsauksen ja sen mukana lisäkiloja!

Vierailija
7/28 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paha mieli = määrite ja pääsana

Ne kirjoitetaan erikseen sanaliitoksi, ei yhdyssanaksi.

Vierailija
8/28 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis ihan oikeast aina alat tuollaisia miettimään, etkä vaan voi noille ajatuksillesi mitään. Siis reagoit pakonomaisesti jonkun ventovieraan puolison ulkonäköön?

Vierailija
9/28 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ainakin ottaa päähän tollaiset kuin ap. Minkä minä sille voin, että sairastuin kilpirauhasen vajaatoimintaan ja hoitotasapainoon pääsy kesti hyvän tovin. Nyt olen pullukka ja mieheni kukkakeppi. Lapsiakin on, mutta en ole lihava siksi, että olisin jättänyt huolehtimatta itsestäni. Kilpirauhasvaivaisen on todella vaikea laihduttaa. Toivottavasti sinä ap saat tämän saman vitsauksen ja sen mukana lisäkiloja!

Itseasiassa aplla on jo kilpirauhasen vajaatoiminta jonka hoitotasapainoa on haettu kauan. Ja on lapsiakin. Mutta jos ei syö mitään niin ei se kilpirauhanenkaan pysty ketään lihottamaan.. Siinä oli taas yksi hyvä naisten tekosyy: kilpirauhanen!

Vierailija
10/28 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mulle tuli puskista syöpä ja lihoin kemoterapian aikana 15kg.

Ap vois kokeilla miltä se tuntuu.

Vierailija
11/28 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hihihi

Vierailija
12/28 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee siitäkin hono fiilis, jos mies ihan ruokoton, esim lihava eikä pukeudu kunnolla jne.

Se ei ole pelkästään parisuhdeasia, vaan kyllä kertoo ihmisestä, jos hän ei huolehdi lainkaan itsestään.

Parisuhteen eteen pitää muutenkin tehdä töitä, ja sen on kaikki täälläkin aina valmiita myöntämään. Kehotetaan keskustelemaan, miettimään miltä toisesta tuntuu jne. Mutta miehille kieltämättä ne asiat, mitä hän silmillään NÄKEE, ovat paljon tärkeämpiä kuin naiselle. Oikeasti olemme erilaisia. Naisille on enemmän tärkeää se, että mies huomioi jne. Molemmille toki on molemmmat asiat tärkeitä, mutta miehille ulkonäkö on enemmän. Ei vaadi liikoja jos hieman huolehtii itsestään, sen verran, mitä odottaa miehensäkin huomioimaan itseään. Ei tarvitse olla bikinimalli, mutta sellainen, ettei kiinnostus ole mahdotonta. On sekin parisuhteen eteen vaivautumista!

Vierailija
13/28 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain siksi että heillä on niin huono itsetunto.

Tunnen olevani onnekas kun mieheni rakastaa minua omana itsenäni.

Vierailija
14/28 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

painaa 70 kiloa. Itse painoin suhteemme alussa kilon vähemmän ja olen pyöreähkö. Naimisiin se mies kuitenkin kanssani meni ja nyt on toinen muksukin tulosssa. Että ehkä ne jotkut vaan ihan oikeasti tykkää pullemmista? Eivät toki kaikki, mut onneks poikkeuksia löytyy. Ja ei, mulla ei mitään "rumaa" ukkoa ole. Itseasissa aika hyvännäköinenkin.

Vierailija
15/28 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh, mulle tuli puskista syöpä ja lihoin kemoterapian aikana 15kg.

Ap vois kokeilla miltä se tuntuu. [/iNo tollasia ei lasketa. Ja tommosseet yleensä laihtuu ittestään kun tauti saadaan kuriin.. Ei syöpäturvotus ole lihomista

Vierailija
16/28 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eiköhän olisi ap:n miehen mieleen, että ap vähän hillitsisi tuota mielensäpahoittamista.

mieluummin vaikka sitten lihavampi ja iloinen, kuin laiheliini ja jatkuvasti pahalla mielellä...

Vierailija
17/28 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin lohduttaa sua,että kyllä mun mies ihan mun kanssa on onnellinen,vaikka olenkin lihonut siitä kun tavattiin! :D

Vierailija
18/28 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei jaksa ämmää, joka suree toiseten asioita!

mutta eiköhän olisi ap:n miehen mieleen, että ap vähän hillitsisi tuota mielensäpahoittamista.

mieluummin vaikka sitten lihavampi ja iloinen, kuin laiheliini ja jatkuvasti pahalla mielellä...

Vierailija
19/28 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta laihdutin minkä osasin ja mieheni on ainakin erittäin tyytyväinen.. Kehuu monesti kroppaani ja ulkonäköäni ja se tekee tietty minutkin onnelliseksi.. Kyllä jotkut vähän pulskatkin on nättejä mutta sellaseet ihan hervottomat on jo vähän liikaa... No lopetan täs keskustelun, ei mulla mitään pullukoita vastaan oikeasti ole ;) Ap

Vierailija
20/28 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nimittäin kuulosta ihan terveeltä tuo sun ajattelu. Sullahan on koko ajan paha mieli. EIkö tuo ole jo aika raskastakin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme