Tytön keskiarvo 9,3. Olen ylpeä, vaikka naapurin mielestä ei ole kummoinen suoritus
Kommentit (9)
Mutta miksi ihmeessä kysyit naapurin mielipidettä...?
Moenlle tuo 9,3 on valtaisa pettymys ja itkun paikka.
tajuaa fiksu sen, että 9,3 on hieno suoritus. -ope
niin ymmärtäähän sen että ei ole mikään suuri saavutus ulkopuolisen mielestä. Fiksua sitä ei tietenkään ole kellekään sanoa.
Ala-asteella vähän tyhmempikin tapaus saa vähän lukemalla keskiarvon ysin pintaan, ja vaikka sellainen keskiarvo hieno juttu onkin, ei sitä voi minään nerouden mittapuuna varsinaisesti pitää.
Jos taas kyse jo yläasteikäisestä lapsesta, niin aletaan puhua jo saavutuksesta. Uusi koulu, uudet opettajat ja uudet koulukaverit, paljon upouusia aineita ja vanhatkin aineet revitty auki... Silti pääsee ysin keskiarvoon, sitä voi jo pitää saavutuksena!
oon ihan hurjan ylpeä, kun ei koskaan ole ollut yli 8!
Oman tytön keskiarvo oli 8,5 ja olen siitäkin todella ylpeä, koska nosti sen edellisen todistuksen tasan kasista tuohon!
Lapsellasi on erittäin hyvä todistus, olet syystäkin asiasta iloinen.
Onnittelut hyvin tehdystä koulutyöstä lapsellesi ja ihanaa kesää!
Eikä naapureista kannata välittää, ainakaan kateellisista sellaisista. Tuskinpa heillä olisi heittää tauluun vastaavaa todistusta, jos kyselisit, että mitenkä heillä itsellään se koulu meni. Sivistyneisyyden puutetta on myös se toisen iloon vastaamattomuus ja vielä enemmän sen ilon arvon kieltäminen.
9,3 ei tunnu heistä miltään?
Eikä naapureista kannata välittää, ainakaan kateellisista sellaisista. Tuskinpa heillä olisi heittää tauluun vastaavaa todistusta, jos kyselisit, että mitenkä heillä itsellään se koulu meni. Sivistyneisyyden puutetta on myös se toisen iloon vastaamattomuus ja vielä enemmän sen ilon arvon kieltäminen.
tajuaa fiksu sen, että 9,3 on hieno suoritus.
-ope