Tunsitko itsesi seksikkääksi ylioppilasjuhlissasi?
Kommentit (12)
Tietysti. Minulla oli kaunis vaaleanpunainen mekko jonka helma oli hiukan alle polvien ja korkkarit. Näytin seksikkäältä.
Olin saanut juhliin ihanan punaisen seksikkään ja juhlavan mekon ja seksyt korkkarit, olin käynyt kampaajalla ja kroppani oli tiptop kunnossa ja kirjoitin huippuarvosanat :) Itsevarmuuskin on noilla juuri yo-lakin saaneilla huipussaan, kun on vielä elämä edessä eikä liikoja vastuksia monelle ole vielä tielle osunut.
Oli ihanat juhlat ja illalla biletettiin kaveriporukalla ja jatkoilta päädyin sänkyyn sittemmin poikaystäväkseni vakiintuneen miehen kanssa. Kaikin puolin ihania muistoja noista bileistä! Ja kyllä siinä iässä oli vielä niin kukkeassa nuoruuden kauneudessa, että seksikkyys oli jotain koko olemuksesta huokuvaa :)
Varmasti on tänäänkin seksikkäitä neitoja liikenteessä!
mun aikana kaikilla tytöillä oli jakkupuvut, eikä se ole kaikkein seksikkäin asu.
Oli mekko joka peitti orastavan raskausmahan:)
Olin saanut juhliin ihanan punaisen seksikkään ja juhlavan mekon ja seksyt korkkarit, olin käynyt kampaajalla ja kroppani oli tiptop kunnossa ja kirjoitin huippuarvosanat :) Itsevarmuuskin on noilla juuri yo-lakin saaneilla huipussaan, kun on vielä elämä edessä eikä liikoja vastuksia monelle ole vielä tielle osunut.
Oli ihanat juhlat ja illalla biletettiin kaveriporukalla ja jatkoilta päädyin sänkyyn sittemmin poikaystäväkseni vakiintuneen miehen kanssa. Kaikin puolin ihania muistoja noista bileistä! Ja kyllä siinä iässä oli vielä niin kukkeassa nuoruuden kauneudessa, että seksikkyys oli jotain koko olemuksesta huokuvaa :)
Varmasti on tänäänkin seksikkäitä neitoja liikenteessä!
Olikohan mies luokkakavereitasi? ;)
tärkeää kuin nyt tuntuu olevan. Joten en muista ajatelleeni koko asiaa.
Yo-juhlissa kuului siihen aikaan näyttää aikuiselta ja arvokkaalta, varsinkin päiväjuhlassa. Minulla oli pliseerattu hame ja bleiseri. Ei kyllä tuntunut edes juhlavalta, koska olin vatsataudissa ja valvonut koko yön. Jäin pois iltajuhlista kokonaan. Niitä varten minulla oli valkoinen intianpuuvillamekko, jossa oli käsin virkattuja pitsejä.
Enkä vieläkään tajua, miksi pitäisi näyttää seksikkäältä kenenkään muun kuin oman miehen kanssa. Puistattaa ajatellakin, että työkaverit, tutut tai ventovieraan katselisi "sillä silmällä" :-p Jos joku selittäisi minulle, miksi oi MIKSI nykyään sitä seksikkyyttä pitää tunkea joka tuutista ja aina vain nuorempana tytöt alkaa kulkea puolialasti kylillä - en minä nuoria MIEHIÄ näe melkein tai ihankaan munasillaan kaupungilla!
Nimim. "mieluummin olen vaikka kukkahattutäti kuin kävelevä tissipari"
nätiksi kyllä. Tää on taas jonkun pervon aloittama kyssäri.
Nimim. "mieluummin olen vaikka kukkahattutäti kuin kävelevä tissipari"
Mahtaa olla laadukas seksielämä ja mahtava seksuaalinen itsetuntemus noin ajattelevalla naisella.
olisko pitänyt?