Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teitä koskaan huijattu tai jekutettu lapsena sanoilla?

Vierailija
16.12.2025 |

Minua on kahdesti. Ensimmäinen kerta oli kun äitini kysyi että haluanko jälkiruoksi luumurahkaa ja koska olin vielä nuor ja kokematon lapsus niin luulin että saisin luumu-rahkaa mutta sen sijaan äitini antoi minulle koiran luun eli luu-murahkaa ja nauroi päälle. Toinen kerta oli se kun äitini kerran kysyi että haluaisinko välipalaksi korvapuustia, luulin tietenkin että saisin kanelikierrepullan, mutta pettymyksekseni äitini tarttui minua korvasta, väänsi ja sanoi "tämä on korvapuusti". Onko muilla ollut lapsuudessa samanlaisia kokemuksia?

Ja niille jotka kysyy tai ihmettelee niin juu, äitini oli hirveä henkilö, muutin heti kotoa pois kun se oli mahdollista enkä ole pitänyt häneen yhteyttä vuosiin sen koommin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ja tuen sinua sekä toivotan jaksamista ja toipumista kokemuksistasi jos olet nainen. Mutta jos oletkin mies, niin kerron että olet hirveä misogyyni, seksistinen ja sovinisti sekä ison anteeksipyynnön äidillesi velkaa.

Vierailija
2/6 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, muistan, kun naapurin setä halusi antaa mulle _tikkarin_, mutta sanoi, että täytyy sulkea silmät. Se tikkari oli lämmin ja pehmeä ja sen sisältä tuli jotain suolaista. Odotin tietenkin makeaa tikkaria, niin olin vähän pettynyt. Mutta kun siihen tottui, niin kyllä me useammin sitten yhdessä naapurin kanssa tikkaria maisteltiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, muistan, kun naapurin setä halusi antaa mulle _tikkarin_, mutta sanoi, että täytyy sulkea silmät. Se tikkari oli lämmin ja pehmeä ja sen sisältä tuli jotain suolaista. Odotin tietenkin makeaa tikkaria, niin olin vähän pettynyt. Mutta kun siihen tottui, niin kyllä me useammin sitten yhdessä naapurin kanssa tikkaria maisteltiin.

No, ei ole tainnut olla tikkari, olisko ollut juustonakki tai jotain?

Vierailija
4/6 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin, että se oli luomurahkaa.

Vierailija
5/6 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saitkos äitiltä koskaan "kiinalaista kutitusta"? Ei tosin sitäkään varmaan voi tänä päivänä tarjota, kun mielensä pahoittajien aivot räjähtäisivät internetissä.

Vierailija
6/6 |
16.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun vanhemmiltahan se varmaan oli opittu: "Haluatko multa markan?" Sitten kouraan kipattiin sopivan kokoinen multakasa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä