Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2-luokkalaisen todistus

Vierailija
02.06.2012 |

Poika kysyikin sen saatuaan, että onko tässä jokin virhe mutta opettaja totesi että ei suinkaan:) eli kaikki, jokikinen kota oli siinä parhaassa eli A-kohdassa, eka kerta näin ja edellisessä eli joulutodistuksessa oli 3 C-kohdassa ja 2 B-kohdassa, muut Aassa.

Vähänkö poika on happy ja minä äiti tietty pois:)

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään kysellä moista, ihan opettaja itse maininnut asiasta sekä 3-että 4-luokan vanhempainvartissa, siis siinä "mitä kuuluu, miten menee"-tuokiossa johon opettaja kutsuu oppilaan vanhemmat+oppilaan itsensä tietyssä vaiheessa lukuvuotta.

Että älä nyt turhaan siellä nauruusi tikahdu.

ap

Vierailija
2/10 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin ylpeys lapsen menestyksestä.

Mun tyttö sai 6 kymppiä nelosluokan todistukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4-luokkalainen esikoispoika sai 4kpl 9 ja loput 25 arvioitavaa kohtaa oli 10 :-)

ap

Äidin ylpeys lapsen menestyksestä.

Mun tyttö sai 6 kymppiä nelosluokan todistukseen.

Vierailija
4/10 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä 4-luokkalainen esikoispoika sai 4kpl 9 ja loput 25 arvioitavaa kohtaa oli 10 :-) ap

Äidin ylpeys lapsen menestyksestä. Mun tyttö sai 6 kymppiä nelosluokan todistukseen.

Vierailija
5/10 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin ylpeys lapsen menestyksestä. Mun tyttö sai 6 kymppiä nelosluokan todistukseen.

Vierailija
6/10 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, tai sitten ei. Ainakin opettaja epäilee että ei koska pojalla kuulema niin loistavat työskentely-ja opiskelutaidot.

Oli sitten matematiikka, äikkä, yltti, englanti, saksa tai mikä vain aine nin kokeista tullut kahta 9 lukuunottamatta numeroa 10.

ap

Meillä 4-luokkalainen esikoispoika sai 4kpl 9 ja loput 25 arvioitavaa kohtaa oli 10 :-) ap

Vierailija
7/10 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja eikä muuten tämäkään ketju olisi täydellinen, ellei joku huutelija olisi jo ehtinyt lisätä pakollisen av-kommentin "odotas vaan, kun..."

- alkaa vieraan kielen

- menee seuraavalle luokalle

- opettaja vaihtuu

- murrosikä tulee

- on aika valita meneekö amikseen vai lukioon

- kun muuttaa kotoa.

Vierailija
8/10 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka muuten jääkin nyt pois 5-luokan alkaessa kun alkaa biologia. Ja pojalla on jo vieras kieli, tai siis kaksi, koska englanti alkoi 3-luokalla ja halusi toisenkin kielen 4-luokan alkaessa eli valitsi saksan.

ap

..ja eikä muuten tämäkään ketju olisi täydellinen, ellei joku huutelija olisi jo ehtinyt lisätä pakollisen av-kommentin "odotas vaan, kun..."

- alkaa vieraan kielen

- menee seuraavalle luokalle

- opettaja vaihtuu

- murrosikä tulee

- on aika valita meneekö amikseen vai lukioon

- kun muuttaa kotoa.

Vierailija
9/10 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, tai sitten ei. Ainakin opettaja epäilee että ei koska pojalla kuulema niin loistavat työskentely-ja opiskelutaidot..

Vierailija
10/10 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla, tai sitten ei. Ainakin opettaja epäilee että ei koska pojalla kuulema niin loistavat työskentely-ja opiskelutaidot..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme