Sinne hän nyt lähti, kotiin perheensä luo Espooseen. Rami, joka
kävi täältä hakemassa vain hetken huuman ja hekuman baari-illan jälkeen.
Kommentit (52)
Liian itsekeskeinen ja itsekäs juttu ollakseen totta. Noin voi ajatella joo, mutta harva myöntää itselleenkään. Saati muille, edes anonyymisti. Haisee provolta eikä ees vähän.
ja tosiaan, saan sängyssä suurimmat kiksit siitä,että se mies on minulla vain salaisesti lainassa, vaimon tietämättä, huulet huulillani, huulet pillussani ja seuraavaksi mies suutelee niillä samoilla huulillaan vaimoaan....sen miehen kulli on sisälläni, ja vaimo ei tiedä, ja kun mies menee kotiin, vaimo haluaa sen samaisen kullin sisäänsä... joku voi sanoa sairaaksi, mutta se vaan tuottaa suurta hyvää oloa.
Sitten ihmettelet ja häpeät lapsellisia ajatuksiasi. Tai sitten et, jos et tosiaan koskaan kasva aikuisuuteen ja kypsy ajatuksissasi. Mutta ei tuo toisaalta keneltäkään ole pois, sinä panisit varattuja joka tapauksessa ja ne varatut panis joka tapauksessa jotain sunkaltaista naista. Kaikista miehistä (eikä) naisista kun ei koskaan ole kunnolliseen parisuhteeseen ja perhe-elämään.
tässä siis ap toistamiseen, poistuin silloin klo 6:27 palstalta, nyt voin kertoa teitä rauhoittaakseni, että kyllä, nyt on pieni morkkis.
Mutta en vielä tiedä johtuuko se tästä krapulasta ja heikosta olosta vai mistä.
Rami saa mun puolesta olla perheensä kanssa hamaan tulevaisuuteen, ei mulla sen suhteen ole ollut mitään suunnitelmia tai kuvitelmia, oltiin toisillemme hyviä sen muutaman hetken ja that's it. Sitä sain mitä lähdin hakemaan, näytti siltä, että Ramikin.
Ap
ja tosiaan, saan sängyssä suurimmat kiksit siitä,että se mies on minulla vain salaisesti lainassa, vaimon tietämättä, huulet huulillani, huulet pillussani ja seuraavaksi mies suutelee niillä samoilla huulillaan vaimoaan....sen miehen kulli on sisälläni, ja vaimo ei tiedä, ja kun mies menee kotiin, vaimo haluaa sen samaisen kullin sisäänsä... joku voi sanoa sairaaksi, mutta se vaan tuottaa suurta hyvää oloa.
itsetunto-ongelmat paistavat erittäin selkeästi läpi. Toivottavasti olosi kohenee joskus niin, ettet enää tarvitse toisten miehiä itseäsi panemaan, jotta tunnet kelpaavasi. Oikeasti, ihan ystävyydellä, vaikkei ehkä siltä kuulostakaan.
Hei se oli perheellinen mies, ei niillä ole tauteja.
Ja kun itse tietää olevansa ok ja ehkäisy kunnossa, niin miksi ottaa sellainen erotiikan pilaaja?
itsetunto-ongelmat paistavat erittäin selkeästi läpi. Toivottavasti olosi kohenee joskus niin, ettet enää tarvitse toisten miehiä itseäsi panemaan, jotta tunnet kelpaavasi. Oikeasti, ihan ystävyydellä, vaikkei ehkä siltä kuulostakaan.
Itse saan suurimaan tyydytyksen miehen kosketuksesta, ei mulla olis aikaa miettiä sängyssä ollessa sen vaimoa :D
Ap:een tapauksessa ihmettelen sitä että miksi tää avaus? eikö se riitä että on ollut miehen kanssa, pitääkö se nyt jakaa kaikille ja ehkä toivoa että jonkun Ramin vaimo espoosta näkee tämän? Pitäisit turpas kiinni!
Ap:een tapauksessa ihmettelen sitä että miksi tää avaus? eikö se riitä että on ollut miehen kanssa, pitääkö se nyt jakaa kaikille ja ehkä toivoa että jonkun Ramin vaimo espoosta näkee tämän? Pitäisit turpas kiinni!
Aamulla vaan vielä pikku humalassa meni kai pikku piru sieluun ja tuli tää palsta mieleen, ei tule toistumaan.
Ap
Kirkko säästyy, kun kappelissa saarnataan...
Vaikka naiset ovat näennäisesti vapautuneet seksuaalismoraalisesti jo vuosikymmeniä sitten, niin _edelleen_ on ihmisiä joiden mielestä se, että joku ei koe tarvetta sitoutua pitkään parisuhteeseen, on oire henkisestä sairaudesta. Eikä vain siitä että ihmiset ovat erilaisia ja tekevät erilaisia elämänvalintoja. Vaikuttaa siltä että täällä on ainakin muutama vaimo joita kaduttaa sitoutuminen perheeseen, kun kerran muunlaisesta elämästä kuuleminen saa ilmoille kunnolliset katkeruudenpurkaukset ja huorittelut. Tsemppiä teille! Kyllä se sukanpesu ja miehen jälkien siivoaminen tuo teille vielä sen taivaspaikan, uskokaa vaan. Teette kaiken Oikein ja se on Tärkeintä Elämässä.
Vaikka naiset ovat näennäisesti vapautuneet seksuaalismoraalisesti jo vuosikymmeniä sitten, niin _edelleen_ on ihmisiä joiden mielestä se, että joku ei koe tarvetta sitoutua pitkään parisuhteeseen, on oire henkisestä sairaudesta. Eikä vain siitä että ihmiset ovat erilaisia ja tekevät erilaisia elämänvalintoja. Vaikuttaa siltä että täällä on ainakin muutama vaimo joita kaduttaa sitoutuminen perheeseen, kun kerran muunlaisesta elämästä kuuleminen saa ilmoille kunnolliset katkeruudenpurkaukset ja huorittelut. Tsemppiä teille! Kyllä se sukanpesu ja miehen jälkien siivoaminen tuo teille vielä sen taivaspaikan, uskokaa vaan. Teette kaiken Oikein ja se on Tärkeintä Elämässä.
ollaan huolissaan, että mahtoiko se Rami saada edes aamukahvia...
Ei ole olemassa jotain tiettyä kaavaa, mistä pettämiset ja muu ihmisten säätäminen yöelämässä ja työpaikoilla johtuvat. Kaikilla on oma yksilöllinen elämänsä ja mahdollinen parisuhteensa ja jokaisella on myös omat motiivit harrastaa seksiä sen oman kumppanin tai jonkun toisen kanssa. Siitä ei ulkopuoliset voi vetää johtopäätöksiä suuntaan tai toiseen.
Ramilla voi olla ihana vaimo tai sitten kamala riivinrauta siellä kotona odottamassa. Toivottavasti ap sai hyvät kyydit =)
S e että tykätään käydä miehen kanssa yhdessä ulkona muutaman kerran vuodessa? Vaiko se että juhlimme ystävien kanssa parisuntina? Vaiko se että pari kertaa vuodessa on tyttöjenilta?
Minulla ei ole ollut kertaakaan tylsää. Ystäväni ovat hauskoja ja jos ajattelit että illanviettomme ovat alkoholittomia niin ei kukaan meillä lasiin sylje.(ei kyllä myös toisaalta örvelläkkään, mutta kun ikää on jo 40v niin jokainen tuntee jo suurinpiirtein omat rajansa ettei örvellä)
Missä kohtaa mielestäsi yritän olla parempi kuin muut? Tai yritän olla aikuinen? Ei nelikymppisenä enää tarvitse yrittää olla aikuinen, kai sitä jollain tasolla jo pitäis vähän ollakkin :)
Huomaan että itse olet paljonkin nuorempi...
Ymmärrä että joku elää erilaista elämää, mutta kerrotko mulle kun en ymmärrä mitä siitä saa? Mitä siitä saa että puolisot käy joka viikonloppu erikseen baareissa? Mitä hauskaa siinä on? Miksi pitää aina mennä jonnekkin ja maata krapulassa viikonloppu? Miksi ette viihdy keskenänne?
Mun mielestä kuulostaa todella tylsältä jos on valinnut puolisokseen ihmisen jonka luota haluaa pois joka viikonloppu, puolin ja toisin ja herätä ehkä jonkun toisen miehen/naisen vierestä..