Oletteko panneet merkille tästä palstasta yhden asian?
Päivällä on paljon provoilijoita ja kenkkuilijoita liikenteessä. Iltaa kohden meininki laantuu ja näin myöhään iltaan täällä voi jopa keskustella suht rauhassa ilman huomionhakuisia provoilijoita.
Minusta se kertoo siitä, että on paljon turhautuneita työttömiä, nuoria ja kotiäitejä, jotka ovat turhautuneita elämäänsä, miehiinsä ja purkavat huonoa oloaan täällä palstalla.
Kun mies tulee kotiin tuossa 16-18 välillä, suurin osa provoista häviää. Sitten on se työtön osa, jotka ovat varmaan nuppi turvoksissa jo ennen kuutta, mielenterveysongelmaiset eivät jaksa myöskään pitää ajatuksiaan koossa iltaan asti jne.
Kommentit (16)
Vai olisiko niin, että älykkäimmät ihmiset ovat iltavirkkuja?
Ehkä siksi kun en välitä provoista, sivuutan ne samantein ja keskityn vain kunnon kirjoituksiin.
huomiota mutta näinpä taitaa olla. Keskustelu pysyy fiksuna jopa perjantai- ja lauantai-iltaisin.
Tuo rento iltavirkku oli mukavasti kirjoitettu, koen itse olevani yksi sellainen :)
että älykkyydellä ja iltavirkkuudella on positiivinen korrelaatio ;-)
palstaile päivällä. Ei ole aikaa. Illalla, kun lapset on peitelty nukkumaan ja mies toljottaa tv:tä, on tämän äidin nettiaika. Minusta tuntuu, että nuo v-ttuilijat ovat mielenterveysongelmaisia tai lapsettomia, kun on aikaa kiukutella palstalla.
Vai olisiko niin, että älykkäimmät ihmiset ovat iltavirkkuja?
tehty että aamuvirkut olisivat älykkäämpiä :D En kyllä yhtään muista mistä tuon olen lukenut, enkä tiedä onko väite kumottu nykyään, mutta siitä on jo aikaa kun tuon olen kuullut. Ja ihan siis vain ohimennen heitin tuon.
illalla on intellektuellien iltavirkkujen kokoontumisajot :D
osaat kumminkin jaotella palstailijoita "aikaryhmiin". Roikutko aina täällä?
ollut joku tutkimus jokin aika sitten? Aamuvirkut pyörittävät maailmaa ja tekevät "niin kuin on tapana" ja iltavirkut ovat luovia ja ajattelevat erilaisia vaihtoehtoja ja vievät kehitystä eteenpäin.
Olisikin oikeastaan ihan mielenkiintoista tutkimusten ja mielipidekysymysten yhteydessä kysyä onko aamu- vai iltaihminen ja lisätä miten mielipiteet jakautuvat näiden ryhmien välillä...
ollut joku tutkimus jokin aika sitten? Aamuvirkut pyörittävät maailmaa ja tekevät "niin kuin on tapana" ja iltavirkut ovat luovia ja ajattelevat erilaisia vaihtoehtoja ja vievät kehitystä eteenpäin.
Olisikin oikeastaan ihan mielenkiintoista tutkimusten ja mielipidekysymysten yhteydessä kysyä onko aamu- vai iltaihminen ja lisätä miten mielipiteet jakautuvat näiden ryhmien välillä...
eli luovia aamuvirkkuja. Olen luovimmillani klo 05-09. Onneksi työajat ovat vapaat ja voin hyödyntää aktiiviset hetkeni.
kuuluvat oikeastaan iltavirkkuihin koska luovuus tapahtuu "hiljaiseen aikaan", ei työpäiväaikaan. Itse olen parhaimmillani 03-07 ja sitten kun muut alkavat herätä tulee liikaa häiriötekijöitä enkä pysty enää keskittymään ajatuksiini
osaat kumminkin jaotella palstailijoita "aikaryhmiin". Roikutko aina täällä?
joukossa. Mitä jos miettisit sitä, miten tämän palstan elämää voi seurata ilman että roikkuu palstalla 24/7?
miten tämän palstan elämää voi seurata ilman että roikkuu palstalla 24/7?
ei tarvi kuin illalla selailla viestit läpi. Oikeastaan pari kertaa päivässä käymällä saa kokonaiskuvan.
miten tämän palstan elämää voi seurata ilman että roikkuu palstalla 24/7?
ei tarvi kuin illalla selailla viestit läpi. Oikeastaan pari kertaa päivässä käymällä saa kokonaiskuvan.
mutta nyt sä veit kaiken ajatustyön harhautuneelta :D
mielenterveysongelmaiset eivät jaksa myöskään pitää ajatuksiaan koossa iltaan asti jne.
Mutta ei kaikilla mielenterveysongelmaisilla ole taipumusta provota, ilkeillä tai sekoilla. Tämänkin viestin kirjoittaja on mielenterveysongelmainen, mutta tuskin sitä huomaisi, jos en asiasta mainitsisi. Tälläkin viikolla olen kirjoitellut ja kommentoinut paljon ja saanut jopa kiitoksia viesteistäni.
Illalla ihmiset eivät tuomitse toisiaan vaan keskustelu on jotenkin pehmempää ja voisi sanoa että jopa älykkäämpää. Luulen että näin myöhäisiltaisin palstalla on enemmän isompien lasten vanhempia ja rentoja iltavirkkuja.