Olen ns. "kiltti mies". Kysyttävää?
Kommentit (37)
ja olen onnellinen ja kiitollinen siitä. :)
Kaikkea hyvää sinulle, Ap.
Kuinka suuri haitta naisystävän mahdolliset lapset olisivat seurustellessa? (Ei liity kiltteyteen, mutta annoit luvan kysellä ja minua sattuu vituttamaan)
3 kouluikäistä tuli kaupanpäälle:) Kaikki tai ei mitään....
Minä siis päädyin pari päivää sitten päättämään seurustelusuhteen miehen kanssa, joka myönsi, ettei suhteemme voisi ikinä kehittyä vakavammaksi, koska minulla on lapsia.
Meillä siis oli etäsuhde joka kesti laskennasta riippuen 8-10kk. Eli ei siis mikään vuosien parisuhteen päättyminen. Mutta minä olin ihmeissäni miten olin löytänyt niin lempeän ja leppoisen miehen jonka kanssa oli luonteva ja turvallinen olla.
Harmittaa suhteen päättyminen, mutta niinhän se on että ilman lapsien hyväksymistä en voisi harkita vakavaa suhdetta kenenkään kanssa. Itsesääliräytymispäivän kiukussa vaan epäilyttää, saako sen jälkeen todeta saman tein, että vietän suosiolla sinkkuaikaa seuraavat 15 vuotta. Pitäisi varmaan poistua AV:lta koska olo on niin lapsellinen, että tekisi mieli vastailla tyhmiä kysymyksiä tällaisiin "kysy jotain" ketjuihin...
ja ihmettelin kyllä miksi. Siis maailman mahtavin mies. Mutta hän ei pistä turpiin, ei ryyppää, on kunnollinen, hoitaa osuutensa perheessä ja pitää minua hyvänä. On ystävällinen ja ihana ja mahtava isä. Komeakin tähän päälle.
Itsekin olen kiltti nainen ja olemme onnellisia yhdessä.
kiltin miehen, mistäs löydän sellaisen :D oma ei oo kiltti.
Kuinka iso osa kaikista miehistä on ns kilttejä? Mistä tunnistaa oikeasti kiltin miehen?
Lähestymiskieltoja 0. Kasvatus tehnyt kiltin (ystävällisen, empaattisen ja kohteliaan). Naisseuraa on löytynyt hyvin, tietynlainen kiltteys vetoaa tietynlaisiin naisiin jos he olettavat sen alta löytyvän määrätietoisuutta ja intohimoa. ap
Kiltti ei ole nössö missään tapauksessa vaikka niin täällä yleistetäänkin!! Naiset tykkää älyttömästi ystävänä, mutta varmaan ottajia olisi peiton allekin! Mutta onneksi tuo ei ole tarpeessa eikä puutteessa oman pikkutuhman vaimonsa lisäksi.
Määrätietoinen, joskus äkkipikainen koska on aika nopealiikkeinen ja hermostuu jos asiat ei etene, rohkea, taitava... älykäs..., silti aina ensisijaisesti arvostava, rakastava ja äärettömän kohtelias (aidosti, sisäänrakennettu ominaisuus).
RAkentanut perheen ohessa pari taloa omin käsin, huomaavainen rakastaja, hyvä isä, riittävän urheilullinen ja osallistuu kaikkiin kotitöihin käskemättä - joskus jopa komentaa mut sohvalle lukemaan lehteä ettei mun tarvitse ollenkaan osallistua:D
Voitte vain arvata että tuollaista miestä on helppo rakastaa!! Ei ole pelkoa pihtaamisesta tai valtataisteluista meillä ja on ihanaa keksiä kaikkea pientä ilahduttamaan armasta:D
4 lasta ja parisenkymmentä vuotta takana
Paitsi toi lapsien määrä ja vuosia ei ihan noin paljon, mut niin.. Ei muka kilttejä miehiä haluta! Pöhpahpuh, mikshän sit mun kaverit on mulle kateellisia noin ihanasta löydöstä.. ;-)
Onnea sulle kiltti mies! muut vois ottaa susta mallia. kilttejä ihmisiä ei ole tässä maailmassa ikinä liikaa!
Kuinka iso osa kaikista miehistä on ns kilttejä? Mistä tunnistaa oikeasti kiltin miehen?
Miesasiamiehet ovat niitä!
Itse pidän enemmän Miehistä, kuten vaikka Tauski, Matti Nykänen, Ile tai Lothar. Miehistä joilla on kivekset siis. Pehmot eivät oikein sytytä.
Kuinka suuri haitta naisystävän mahdolliset lapset olisivat seurustellessa? (Ei liity kiltteyteen, mutta annoit luvan kysellä ja minua sattuu vituttamaan)
3 kouluikäistä tuli kaupanpäälle:) Kaikki tai ei mitään....
Minä siis päädyin pari päivää sitten päättämään seurustelusuhteen miehen kanssa, joka myönsi, ettei suhteemme voisi ikinä kehittyä vakavammaksi, koska minulla on lapsia. Meillä siis oli etäsuhde joka kesti laskennasta riippuen 8-10kk. Eli ei siis mikään vuosien parisuhteen päättyminen. Mutta minä olin ihmeissäni miten olin löytänyt niin lempeän ja leppoisen miehen jonka kanssa oli luonteva ja turvallinen olla. Harmittaa suhteen päättyminen, mutta niinhän se on että ilman lapsien hyväksymistä en voisi harkita vakavaa suhdetta kenenkään kanssa. Itsesääliräytymispäivän kiukussa vaan epäilyttää, saako sen jälkeen todeta saman tein, että vietän suosiolla sinkkuaikaa seuraavat 15 vuotta. Pitäisi varmaan poistua AV:lta koska olo on niin lapsellinen, että tekisi mieli vastailla tyhmiä kysymyksiä tällaisiin "kysy jotain" ketjuihin...
kävi samoin ennen tätä nykyistä miestäni. Olin valmis suureen rakkauteen mutta toinen pelkäsi "isyyttä". Hyvä näin, sillä löysin paremman
23
Kerro ap, tekisitkö samoin kuin mies tuossa ketjussa, jossa anoppi jätti kostoksi kutsumatta minut sukujuhliin?
Itse pidän enemmän Miehistä, kuten vaikka Tauski, Matti Nykänen, Ile tai Lothar. Miehistä joilla on kivekset siis. Pehmot eivät oikein sytytä.
Mun mielestä uhoaminen, mouruaminen jatkuvasti eri pillun perään, pahoinpitelyt, ryyppääminen jne jne kertoo vain huonosta itsetunnosta! Mä en todellakaan pidä ketään noista mainituista miehinä!
Mun MIEHELLÄ on ihanat kivekset, ihan oikeilla paikoillaan:) Vaikka onkin kiltti;) Pehmo on sekin ihan eri kuin nössö.
se yhden kiltin miehen vaimo tästä ketjusta
ja ihmettelin kyllä miksi. Siis maailman mahtavin mies. Mutta hän ei pistä turpiin, ei ryyppää, on kunnollinen, hoitaa osuutensa perheessä ja pitää minua hyvänä. On ystävällinen ja ihana ja mahtava isä. Komeakin tähän päälle.
ja on todellakin kuvaamasi kaltainen, lisäksi ostelee ihania lahjoja aina merkkipäivinä jnejne.. Mutta seksielämä ei ole mistään kotoisin, koska mies on niin kiltti ja huomaavainen... (siis mies aina huolehtii että saan orkun jne, että siitä en voi valittaa). Tahtoisin kunnon panoa, piiskaa, jnejne tuhmaa mutta kun miehen mielestä se on väärin ja naista ei saa satuttaa.. olen yrittäny selittää ettei sellainen satu vaan on erittäin suotavaa ja toivottavaa.. mut kun ei niin ei-- :(
ja on todellakin kuvaamasi kaltainen, lisäksi ostelee ihania lahjoja aina merkkipäivinä jnejne.. Mutta seksielämä ei ole mistään kotoisin, koska mies on niin kiltti ja huomaavainen... (siis mies aina huolehtii että saan orkun jne, että siitä en voi valittaa). Tahtoisin kunnon panoa, piiskaa, jnejne tuhmaa mutta kun miehen mielestä se on väärin ja naista ei saa satuttaa.. olen yrittäny selittää ettei sellainen satu vaan on erittäin suotavaa ja toivottavaa.. mut kun ei niin ei-- :(
ja on todellakin kuvaamasi kaltainen, lisäksi ostelee ihania lahjoja aina merkkipäivinä jnejne.. Mutta seksielämä ei ole mistään kotoisin, koska mies on niin kiltti ja huomaavainen... (siis mies aina huolehtii että saan orkun jne, että siitä en voi valittaa). Tahtoisin kunnon panoa, piiskaa, jnejne tuhmaa mutta kun miehen mielestä se on väärin ja naista ei saa satuttaa.. olen yrittäny selittää ettei sellainen satu vaan on erittäin suotavaa ja toivottavaa.. mut kun ei niin ei-- :( tää loppu osa oli siis mun kirjoittamaa..
Heh, juuri näin. Kiltti mies ja useita naissuheita :D
Jossain muualla taitaa sitten ylimielisyys viirata?
Onko ylipaino mielestäsi suurempi vika naisessa kuin miehessä?
Kuuluuko sinun miehenä saada viimeinen sana yhteisissä asioissa?
Jos vaimosi huutaa sinulle raivona ja väsyneenä roskien viennistä, onko mielestäsi oikein jos läpsäiset häntä hieman poskelle?
Jos petät vaimoasi, onko mielestäsi kaikki kunnossa, jos hän ei saa tietää?
Jos vastasit yhteenkin yo. kysymykseen kyllä, et ole kiltti mies!!!!!!!