Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät huomio! Tehdään pieni vertailu

Vierailija
01.06.2012 |

Eli kerro vähän työnhaustasi?

Minä käyn 2-5krt/pvä katsomassa työpaikat.

Laitan 0-5hakemusta viikossa.

Tämän vuoden puolella ollut 6 krt haastattelussa.

Omalta alalta kokemusta 6 vuotta + siihen kaikki muut osaamiset mitä on tullut vuosien mittaan muista eri alan duuneista.

Käytän paljon tuttavia hyväkseni työnhaussa ja pidän silmät ja korvat auki kaikkeen mahdolliseen.

En uskalla lähteä puhelimen ääreltä mihinkään ennen iltaa, koska odotan niin kovasti soittoa jostain työstä. Siis haluaisin käydä uimassa tai kuntosalilla.

Näen unta, että olen onnellisesti työskentelemässä.

Heräilen aamuöisin miettimään seuraavan päivän työhakua.

Alkaa usko ja voimat loppumaan. Masennus lähestyy ja mietin, että pääsenkö ikinä enää töihin...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla itsellesi armollinen. et voi tehdä enempää. mene sinne kuntosalille tms, ne kyllä osaavat soittaa uudestaan. ja jäähän siitä jälki.

t. ei-työtön

Vierailija
2/4 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten olin töissä jonkin aikaa firmassa,joka sitten ulkoisti hommat siten että minä ja muutama muu lähdettiin sieltä.Ensimmäinen puolivuotta meni innokkaasti työhakemusten ja haastattelujen siivittämänä mutta ollessani n.8kk työttömänä alkuinnostus hävisi ja tilalle tuli toivottomuuden tunne.Tästä siis aikaa 5v. ja olen edelleen työtön enkä enää niin aktiivinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän menee aikaa tunti pari päivittäin.

Hakemuksia joka viikko, 3-7 kpl. Teen yksilölliset CV:t ja hakemukset jokaiseen.

Puoli vuotta työttömänä, takana yksi haastattelu, josta odotan jatkoa. Toiveet ovat korkealla:)

Samoin minä olen kertonut ystäville ja tuttaville työnhaustani. Melkein jokaisella menossa yt:t omalla työpaikallaan.

Puhelin on aina mukana, mutta käyn kuntosalilla ja lenkillä silti. Urheilun ajaksi puhelimen voi jättää pois. Kännykästä näkee, jos joku on soittanut, joten suosittelen sinullekin liikuntaa tai ainakaan tavoitettavuutesi ei saa olla esteenä. Älä anna masennukselle pikkusormea, vaan lähde ulos liikkumaan. Jos joku soittaa työpaikan takia poissaollessasi, voit soittaa takaisinpäin.

Luulen, että tarvitset nyt pientä irtiottoa työnhausta. Pientä henkistä katkoa, eteivät ajatuksesi pyöri vain tässä.

Tsemppiä!

Vierailija
4/4 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kannattaa opiskella toisella alalle. Ei kannata jäädä kotiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yhdeksän