Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei sinä 41-v nainen, jolla on yksi poika.

Vierailija
01.06.2012 |

"seurustelet" mun ex-miehen kanssa. Voin kertoa, että hän pettää sinua. Mulla ja exällä on edelleen säännöllisesti seksiä ja lisäksi hänellä on muitakin naisia. Että älä haaveile naimisiinmenosta tms. Hän on narsisti.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsi on adhd?

Vierailija
2/13 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanoo rakastavansa, tuntuu jopa palvovan. Seksiäkin hän haluaa joka tapaamisella. Hän nimittelee varmasti sinuakin samoilla ihanilla lempinimillä kuin kaikkia muitakin, niitä löytyy paljon hänen sanovarastostaan. Hän on täydellisen oloinen, ei halua riitaa, haluaa vain hyvää aina. Hän varmasti mielistelee sinunkin lastasi, haluaa tutustua ja viedä "seikkaikuihin", jotta saisi lonkeronsa ympärillesi. Omia lapsiaankin hän hoitaa "parhaiten maailmasssa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka tuo mies naimisiin haluaisikin. Teidän panot olen tiennyt jo ajat sitten, luulin kyllä jo nyt loppuneen, mutta wot evö. Mä enää vaan leikin sen kaa, kuten näemmä sinäkin, so?

Vierailija
4/13 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen, että sä et tiedä vielä yhtään millanen liero se on. Alkaako sun nimi S:llä? ap

Vierailija
5/13 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

luulen, että sä et tiedä vielä yhtään millanen liero se on. Alkaako sun nimi S:llä? ap

Vai haluatko tuon pölkyn kokonaan itsellesi takas? Ok, saat, mutta älä sitten välitä, kun jatkamme sekstailua, jookos?

Vierailija
6/13 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

halua takaisin. Mutta säälin, että sä joudut toteamaan 10-vuoden päästä, että tärmäsimpäs narsistiin. Seksi hänen kanssaan on ihan jees, siksi olen sitä jatkanut.. mutta muuta en halua. Mua kiinnostaisi kovasti tietää, käytääkö hän sun kanssasi samoja "hassuttelunimiä".

Vierailija
7/13 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä se nolo olet, kun annat kohdella itseäs ihan kuinka vaan. Haaveilet naimisiinmenosta ja yhteenmuutosta, onnea vaan.

Vierailija
8/13 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En tosiaan haaveile,

vaikka tuo mies naimisiin haluaisikin. Teidän panot olen tiennyt jo ajat sitten, luulin kyllä jo nyt loppuneen, mutta wot evö. Mä enää vaan leikin sen kaa, kuten näemmä sinäkin, so?"

Vierailija
9/13 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vailla itsekunnioutusta.Mietin vaan tätä aloituksen tekijää.

Vierailija
10/13 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivää:):):):) onnea vaan molemmille, olette löytäneet aarteen.

Vierailija
11/13 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivää:):):):) onnea vaan molemmille, olette löytäneet aarteen.

Ei lie naurun asia ainakaan, sehän on hiton hyvä tilanne, ainakin itselleni on. Eli aarre tavallaan :)

Vierailija
12/13 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahtava aloitus.. kaikki narsistipaskat saisivat jäädä kiinni teoistaan.

Vierailija
13/13 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi.. mikä mies. En huolisi.