Mun kaikki kesälömarahat palaa
yhteen ihmiseen! Olen säästämällä säästänyt 200 e, että teen jotain kivaa kesällä, ekan kerran kymmeneen vuoteen. Nyt tajusin, että ne rahat menee (eikä riitäkään) yhden kaverin polttareihin ja häihin. Aargh, miksi ihmisten pitää asua jossain Pohjois-Suomessa!!?
Kommentit (12)
Onko häätkin Pohjois-suomessa? sanoisin suoraan ettei ole varaa.
Sillä saa teltan ja bensaa, maatilamajoitusviikonlopun, lyhyen ratsastusleirin yms, mitä vaan! :O
Tai sit vaan ois voinu vaikka olla kotona ja syödä hyvin.
ap
sekä häät siellä porojen tykönä :/
ap
Ymmärsin väärin, luulin sinun haluavan matkalle. Voitko yhdistää Pohjois-Suomen matkaan jotain noista kivoista asioista? Jos polttarit on paljon ennen häitä, jättäisin ainakin sen pois. Jos menee samalla kertaa kuin häät, niin sitten voisi osallistua. Mutta jos rahat ei riitä, peru tulosi sinne ja tee sitä itsellesi mukavampaa.
Mun on ihan pakko väheksyä sun 200 euroasi.
Siis olet säästänyt kuukausikaupalla ja saanut kasaan, aikuisena ihmisenä, vain 200 euroa?
Huh huh. Sori vaan, mutta melkoisen pieneltä summalta kuulostaa, erityisesti jos sulla ei ole liikkumavaraa yhtään ylöspäin ja tuolla summalla pitäisi järjestää se koko kesän kohokohta...?!
menis polttareihin jos niiden vuoksi tarvii matkata 2 kertaa pohjoseen, mut jos menevät häiden kanssa samalla, niin sitten.
Siis olet säästänyt kuukausikaupalla ja saanut kasaan, aikuisena ihmisenä, vain 200 euroa?
Huh huh. Sori vaan, mutta melkoisen pieneltä summalta kuulostaa, erityisesti jos sulla ei ole liikkumavaraa yhtään ylöspäin ja tuolla summalla pitäisi järjestää se koko kesän kohokohta...?!
Sinähän se tiedätkin minun elämäntilanteen. Luulen, että minä nautin enemmän noista 200 eurosta kuin sinä siitä 2000 eurosta, joka sulla on extrana vain itseäsi varten.
ap
Mun on ihan pakko väheksyä sun 200 euroasi. Siis olet säästänyt kuukausikaupalla ja saanut kasaan, aikuisena ihmisenä, vain 200 euroa? Huh huh. Sori vaan, mutta melkoisen pieneltä summalta kuulostaa, erityisesti jos sulla ei ole liikkumavaraa yhtään ylöspäin ja tuolla summalla pitäisi järjestää se koko kesän kohokohta...?!
Sinähän se tiedätkin minun elämäntilanteen. Luulen, että minä nautin enemmän noista 200 eurosta kuin sinä siitä 2000 eurosta, joka sulla on extrana vain itseäsi varten. ap
Olisin onnellinen, jos mulla olis 200 itselleni!
sitä monet työssäkäyvät elää ns kädestä suuhun, tilistä tiliin. 200e on iso raha! onhan se huvittavaa että ihmisillä on tiukkaa, mutta eihän tuollainen idiootti voi tajua TAVALLISTA ELÄMÄÄ. Ehkäpä sinua elämä joskus opettaa.
sun kiukustumistasi.
Sulla on x määrä rahaa ja haluat käyttää sen itseesi. Mutta lisäksi vaihtoehto on käyttää se polttareihin ja häihin.
Jos ystäväsi pitää häät korvessa, on ihan selvää ettei kaikki sinne viitsi tulla joten jätä häät väliin.
Tee se mikä on sinulle tärkeämpää.
Mä rakastan häitä ja jos mulla olis vst tilanne, menisin häihin.
Mutta mitä aioit tehdä 200 eurolla? Ei sillä kovin kauas pääse.