Hyvä vs huono nuolija
No niin naiset, kuvailkaa millainen on hyvä nuolija ja millainen huono. Eikä nyt puhuta leivontavälineistä vaan ihan palstan otsikon mukaan ;)
Kommentit (47)
hyvännenaika kysymys oli alunperin naisille ja nyt kuiteski on ainoastaan yks nainen ja loput niitä sairaita miehiä jotka tänne on kirjoitelleet
tänne kysymyksiä ym.kannanottoja laittaa on itse vastuussa vastausten tasosta ja laadusta;D Meitä on moneksi!Niin täälläkin..
meitäkö moneksi eitäällä nyt kovin moneksi ole yhtä sontaa vaikuttaa olevan
eli ei joka seksikerralla. Pidän vaihtelusta eli mies tuottaa minulle orgasmeja sormilla, dildoilla ja suulla. (lisäyksenä: mies saa oraalista lähes joka kerralla, kun tykkää siitä)
Minun pitää olla kunnolla kiihottunut ennen kuin haluan miestäni jalkoväliäni nuolemaan. Suoraan klitalle ei saa mennä, vaan ymäristö hoidetaan ensin. Tykkään sivuttaisesta kielikäsittelystä ja sitten tulen hulluksi, kun mies imee klittaa ja hieroo g-pistettä. Aah..menempä kysymään, saisinko nyt.
mies on itsevarmasti hellä, osaava ja taitava. Kielen pitää tuntua leveältä, lämpimältä ja liikkuvalta, pelkkä kielenkärjellä lirputtelu ei tee kuin vihaiseksi. Kieli saa vaeltaa siellä täällä, kunhan välillä käy siellä klitan seutuvilla lämpimän painavana.
Komppaan tätä. Nyksän kans on jääny suuseksi vähiin, kun lähinnä tökkii "kovalla" kielellä tai sit imee koko pimpsan/klitan suuhunsa nii et kipeetä tekee. Huoh... no olen joskus saanut ihanaa suuseksiäkin ja se on just tollasta märkää ja pehmeetä ;)
levitän ulommat häpyhuulet kummankin käden peukaloilla ja samalla nostan niitä hieman, jotta klitoris tulee hyvin esiin. Kielen kärjellä pientä, mutta painavaa ja intensiivistä liikettä klitorikselle kunnes orgasmi tulee. Vaimo tykkää.
Tuollainen revittely on raivostuttavaa ja sattuu ainakin minulla häpyhuulten alkamiskohtaan. ei kuulosta hyvältä ollenkaan :( Kiva et joku tykkää.
Täällä onkin jo kuvattu onnistuneita sessioita riittävästi ja lisäisin siihen, että itse tykkään vielä miehen sängen karheudesta, millä hän työn tuoksinnassa koskettaa sisäreisiä jne... Hirveen terävällä partasängellä ei kuitenkaan auta raapia arimpia paikkoja :X
Mieheni osaa leikitellä klitoriksellani niin, että hän liikuttelee kielen kärkeään nopeaan tahtiin painaen samalla suht voimakkaasti, ihanaa! Eräs aiempi seksikumppani, nainen, nuoli kuin jäätelötikkua eli piiitkin hartain vedoin: ei saanut mussa mitään väristyksiä aikaan. Nykyinen tyttökaveri on aika hellä ja varovainen, mutta koska suhteemme on aika alussa, luulen, että pääsemme kehittymään kumpikin tässä lajissa vielä melkoisesti sillä pääasia on kuitenkin se tunne ja intohimo, mikä syntyy korvien välissä :)
tämä teksti oli aivan kuin minun kirjoittamani!
Mieheni osaa leikitellä klitoriksellani niin, että hän liikuttelee kielen kärkeään nopeaan tahtiin painaen samalla suht voimakkaasti, ihanaa! Eräs aiempi seksikumppani, nainen, nuoli kuin jäätelötikkua eli piiitkin hartain vedoin: ei saanut mussa mitään väristyksiä aikaan. Nykyinen tyttökaveri on aika hellä ja varovainen, mutta koska suhteemme on aika alussa, luulen, että pääsemme kehittymään kumpikin tässä lajissa vielä melkoisesti sillä pääasia on kuitenkin se tunne ja intohimo, mikä syntyy korvien välissä :)
Kyllä tykkään nuolla naista ja kaikki, joita olen nuollut, ovat orgasmin saaneet. Jotkut alussa hiukan arkailivat, mutta kun lämmittelee kunnolla ja sitten nuolee, kyllä toimii. Aluksi annan naiselle orkun ja sitten panoa päälle, kyllä maistuu.
Mistähän ihmeen syystä voitte olla niin varmoja että "hoitelemanne" lukuisat naiset ovat olleet tyytyväisiä ja orkut on saatu? Aika helposti on tullut feikattua kun näitä terävällä kielellä klittaan tökkijöitä on seksikumppaneiksi sattunu. Tai sitte lopettanu koko homman ja nakannu jätkän pihalle. Vähän miten on jaksanu homman hoitaa.
On kestävä ja tekee hommansa ilolla ja kiihottuu siitä. Liityn näiden aiempien vastaajien joukkoon, joiden mielestä pelkkä klitoriksen intensiivinen kielenkärjellä lipsuttelu ei todellakaan tunnu hyvältä. Omakin mies teki sitä joskus suhteen alkuvaiheessa, mutta olen opastanut siitä pois. Ihan hetkellisestti se voikin tuntua hyvältä, mutta tekee kipeää pitkällisesti toteutettuna. Parasta minusta ovat pitkät ja vaihtelevat nuolaisut ja yllätyksellisyys. Sellainen kielen laajempi käyttö, ei pelkästään kielenkärjellä. Lämmitellessä ei toki pidä mennä ihan suoraan asiaan, mutta vähitellen edetä kohti klitorista rauhallisesti ja seikkailla sopivasti muualla ja palata sitten takaisin klitorikselle. Sormia voi käyttää vaihtelevasti ja peppua saa puristella. Tykkään myös tosi paljon peppureiän nuolemisesta ja kielen työntämisestä sisään. Ihanan estotonta suuseksi on, kun mies nuolee takaapäin. Nuoleminen orgasmin partaalle ja sitten kalu sisään ja tulen! N 30+
Aika helposti on tullut feikattua kun näitä terävällä kielellä klittaan tökkijöitä on seksikumppaneiksi sattunu. Tai sitte lopettanu koko homman ja nakannu jätkän pihalle.
Jos niitä puupäitä ei opeta ja/tai feikkaat orgasmin, niin eihän ne ikinä opi mitään. En usko, että vaimoni jaksaisi näin monta vuotta näytellä orgasmia ja hänestä kyllä huomaa helposti, kun iso oo saavutetaan...
...Sellainen kielen laajempi käyttö, ei pelkästään kielenkärjellä. Lämmitellessä ei toki pidä mennä ihan suoraan asiaan, mutta vähitellen edetä kohti klitorista rauhallisesti ja seikkailla sopivasti muualla ja palata sitten takaisin klitorikselle. Sormia voi käyttää vaihtelevasti ja peppua saa puristella. Tykkään myös tosi paljon peppureiän nuolemisesta ja kielen työntämisestä sisään. Ihanan estotonta suuseksi on, kun mies nuolee takaapäin. Nuoleminen orgasmin partaalle ja sitten kalu sisään ja tulen! N 30+
Onnellinen on miehesi :) Hitaasti lämmittely ja koko suun vaihteleva yllätyksellisyys tiivistettynä tuntuu olevan melko perustoimiva ratkaisu naisille. Ja helppohan se siitä on tarkkailla mistä k.o. ainutlaatuinen nainen pitää.
Oma suosikkini on antaa saunassa kielihoitoa, joka pikku kololle... jääpala suussa, kylmällä kielellä :p
Nautinnon feikkaaminen, nyt on typerintä mitä voi tehdä. Mistä hitosta mies voi tietää k.o. leidin mielihalut muuten?????
Ennen suuseksiä rintoja pitää nuolla ja imeä, sytyn tästä mielettömästi ja suuseksi tuntuu paljon paremmalle kun on valmiiksi oikein kiihottunut.
Ihanaa jos mies todella haluaa antaa suuseksiä, siis oikein intohimoisesti, repii housut väkisin päältä.:D Verrattuna mieheen joka laiskasti menee "alakertaan", kun on pakko eikä oikein nyt huvittais. Itse tykkään jos sormi on samalla sisälläni ja hieroo g-pistettä. Tykkään myös kun klitorista välillä imee ja nuolee rytmikkäästi, kielellä pyöritellen, välillä ylös-alas liikettä.
N27
Mulla on kuulkaas sellainen mies, jonka nuolenta tuntuu aivan valtavan ihanalta, mutta hän taitaakin olla luonnonoikku. Hän nimittäin pystyy vaivattomasti nuolemaan silmänsä, mutta voi sitä auttuutta, kun tekeytyy pillua nuolemaan.
hyvännenaika kysymys oli alunperin naisille ja nyt kuiteski on ainoastaan yks nainen ja loput niitä sairaita miehiä jotka tänne on kirjoitelleet
Yks nainen höpöttelee yksinään kun ei raukalla ole oikeaa elämää...........Vain helvetin hyvä mielikuvitus!!!
Huono nuolija toistaa samaa liikettä samassa paikassa samalla voimakkuustasolla koko ajan. Miehen pitää ajatella, että nuolee pillua, joka on penslattu kauttaaltaan hunajalla ja hunaja pitäisi saada pois nuolemalla.
Hyvä nuolija pitää naisen lämpimänä, kosteana ja äänekkäänä.
N
Huono nuolija toistaa samaa liikettä samassa paikassa samalla voimakkuustasolla koko ajan. Miehen pitää ajatella, että nuolee pillua, joka on penslattu kauttaaltaan hunajalla ja hunaja pitäisi saada pois nuolemalla.
Aivan samaa pienellä huomautuksella kuitenkin. Jos nainen saa suuseksillä orgasmin niin hienolla nuolemisella vois jatkaa muutaman minuutin sen jälkeen.
tänne kysymyksiä ym.kannanottoja laittaa on itse vastuussa vastausten tasosta ja laadusta;D
Meitä on moneksi!Niin täälläkin..