Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä vs huono nuolija

Vierailija
01.06.2012 |

No niin naiset, kuvailkaa millainen on hyvä nuolija ja millainen huono. Eikä nyt puhuta leivontavälineistä vaan ihan palstan otsikon mukaan ;)

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taitava, kestävä ja innostunut. Ja tietysti antaa orkun jälkeen isoa munaa. Pienimunaiset lipojat on vastenmielisiä.

Vierailija
2/47 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on taitava, kestävä ja innostunut. Ja tietysti antaa orkun jälkeen isoa munaa. Pienimunaiset lipojat on vastenmielisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten on kyllä sitten aivan turha valittaa miesten seksitaidoista, kun vastauksetkin on tätä luokkaa. Tosin saattaa olla, että tuon kirjoittaja oli mies :)

Jos se mies ei osaa tyydyttää rouvaa, niin kannattaisi kenties hieman ohjeistaa. Itse olen monta kertaa kysynyt vaimolta, että mikä olisi mukavaa tai mitä asioita pitäisi tehdä toisin, mutta hän ei osaa/kehtaa/halua vastata kysymykseeni. No mutta kyllä hän näyttää nauttivan kun on vuosien aikana löytyneet ne parhaat kohdat ;)

Vierailija
4/47 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin naiset, kuvailkaa millainen on hyvä nuolija ja millainen huono. Eikä nyt puhuta leivontavälineistä vaan ihan palstan otsikon mukaan ;)

ja todella vaikuttaa siltä, että tykkää asiasta. Minusta on ihanaa kun mies imeskelee häpyhuuliä ja suutelee. Hän ahmaisee välillä melkein koko pimpin suuhunsa ja imuttaa. Se on ihan taivaallisen tuntuista. Erityisen hyvältä se tuntuu jos hän tekee sitä sivuttaissuunnassa. Sekin tuntuu hyvältä jos hän kielensä kärjellä tekee suuria kaaria ulommilla häpyhuulilla. Mikäli tuohon kielitekniikkaan voi ottaa kädet mukaan niin en usko, että yksikään nainen voisi vastustaa jos mies laittaisi kädet naisen pepun alle ja kourisi sitä samalla hiukan lantiota nostaen. No, parasta on kuitenkin asenne ja into.

Vierailija
5/47 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

levitän ulommat häpyhuulet kummankin käden peukaloilla ja samalla nostan niitä hieman, jotta klitoris tulee hyvin esiin. Kielen kärjellä pientä, mutta painavaa ja intensiivistä liikettä klitorikselle kunnes orgasmi tulee. Vaimo tykkää.

Vierailija
6/47 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

missään nimessä koskaan nuolla suoraan klitoriksesta. Se on niin herkkä, että sattuu tuollainen. T. nro 5

Vierailija
7/47 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyttä kosketusta OIKEASTA kohdasta. Mikään ei tunnu niin turhauttavalta kuin jos nuollaan pari senttiä klitoriksen vierestä. Pitkät vedot alhaalta ylös aina välillä ihania, sitten palataan klitalle. Samoin se kun mies imuttaa hellästi klitorista, ah. Siis pehmeä, mutta määrätietoinen kosketus. Kiireetön ote hommaan, annetaan naisen nauttia rauhassa. Ei hosumista tai sähläystä. Sormi tai pari samalla pilluun tai peppuun tai molempiin. Mulle tärkeää se, että klitta saa kunnolla kosketusta, mutta tuo kielen temppuilu välillä muualla saa mut tulemaan itseasiassa nopeammin kuin pelkkä klitoriksen jyystäminen.

Tämmöisen käsittelyn kun saa, niin kyllä mies saa vastalahjaksi ihan semmoisen hoidon kuin haluaa.

Vierailija
8/47 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten on kyllä sitten aivan turha valittaa miesten seksitaidoista, kun vastauksetkin on tätä luokkaa. Tosin saattaa olla, että tuon kirjoittaja oli mies :)

Jos se mies ei osaa tyydyttää rouvaa, niin kannattaisi kenties hieman ohjeistaa. Itse olen monta kertaa kysynyt vaimolta, että mikä olisi mukavaa tai mitä asioita pitäisi tehdä toisin, mutta hän ei osaa/kehtaa/halua vastata kysymykseeni. No mutta kyllä hän näyttää nauttivan kun on vuosien aikana löytyneet ne parhaat kohdat ;)

tuollaisia kyselet??jos kerran akkasi saat nuoltua tyytyväiseksi??

Vai haetko jotain "vahvistusta2 täältä taidoillesi jotain vierasta naista varten??Tuo kertoo aika paljon..minusta siis..Miehellä huono itsetunto,jos tältä typerältä "huumori-provo-teinipalstalta neuvoja kysyy pillun nuolemiseen;((((

Vierailija
9/47 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

levitän ulommat häpyhuulet kummankin käden peukaloilla ja samalla nostan niitä hieman, jotta klitoris tulee hyvin esiin. Kielen kärjellä pientä, mutta painavaa ja intensiivistä liikettä klitorikselle kunnes orgasmi tulee. Vaimo tykkää.

Kuulostaa tuskalliselta. Kielenkärki on kamalin väline tuossa hommassa.

Vierailija
10/47 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monelle Hitachi Magic Wand on myöskin turhan rankka kapistus. Vaimoja on moneen junaan :)

Kuulostaa tuskalliselta. Kielenkärki on kamalin väline tuossa hommassa.

Vierailija
11/47 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yllättynyt jos joku nainen kestää lipitystä SUORAAN klitorikseen. Minulla se on niin herkkä, ettei siihen tarvitse kuin painaa lämpimän kielen niin johan alkaa tuntua. Lipitys olisi kamalaa, en tykkäisi.

Vierailija
12/47 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoa:

hyvä nurmikkonuolija on semmonen, ettei osu ikkunaan, kun sillä ajelee, mutta rroishkeet lentää lasiin.

Vierailija
13/47 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonka rehtori häipyi jo.

Vierailija
14/47 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painaa kielen esillä olevaan klitorikseen, niin orgasmi on taattu. Helppoa kuin heinän teko! Pidä on pääs kiinni jos ei mitään järkevää irtoa. Ei tässä ole 1 tai 2 naista hoideltu elämän aikana...

yllättynyt jos joku nainen kestää lipitystä SUORAAN klitorikseen. Minulla se on niin herkkä, ettei siihen tarvitse kuin painaa lämpimän kielen niin johan alkaa tuntua. Lipitys olisi kamalaa, en tykkäisi.

Vierailija
15/47 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunaiset lipojat on vastenmielisiä.

Eiväthän sellaiset mitään oikeita MIEHIÄ olekaan. Kyllä normaalin AIKUISEN MIEHEN miehuudella pitää olla reilusti kokoa. Ja nuolla pitää osata. Kukaan AIKUINEN NAINEN ei tyydy vähempään.

Vierailija
16/47 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on itsevarmasti hellä, osaava ja taitava. Kielen pitää tuntua leveältä, lämpimältä ja liikkuvalta, pelkkä kielenkärjellä lirputtelu ei tee kuin vihaiseksi. Kieli saa vaeltaa siellä täällä, kunhan välillä käy siellä klitan seutuvilla lämpimän painavana. Sormia voi käyttää häppäreiden levittämiseen, ja jos oikealla hetkellä osaa työntää sormia hitaasti sisään niin ah ja voi.

Aikaa pitää antaa myös: himmassa ei missään nimessä saa olla kiireen tuntua. Naatiskellen hyvä tulee, sillä silloin pystyy itsekin rentoutumaan. Joidenkin edellisten vastaajien tavoin kun itse saan hyvää suuseksiä, saa mieskin mitä vain ikinä halajaa... :)

Vierailija
17/47 |
02.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienimunaiset lipojat on vastenmielisiä.

Eiväthän sellaiset mitään oikeita MIEHIÄ olekaan. Kyllä normaalin AIKUISEN MIEHEN miehuudella pitää olla reilusti kokoa. Ja nuolla pitää osata. Kukaan AIKUINEN NAINEN ei tyydy vähempään.

oikeasti iso muna, nimittäin dildon muodossa. Eli ympärysmitaltaan 15 cm. Sattui ja kun sen laittoi sisään en meinannut saada edes ulos, kun lihakset kramppaa ympärille, vaikka liukastetta oli omasta takaa ja vähän purkistakin. Eli jäi kertakokeiluksi, oman miehen keskikokoinen on paras!

Vierailija
18/47 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluaisin joskus kokeilla tuollaista. Omalla ns. normidildolla olen onnistunut saamaan itseni niin kosteaksi ja venyväksi, että oma nyrkki mahtui sisään. Ei se nyrkki miltään tuntunut, siis en saanut mitään kiksejä, kunhan vaanhalusin kokeilla, kun tuntui, että sen dildon lisäksi olisi voinut laittaa muutakin.

Mutta ei se tällaita ole joks kerta. Olen sen verran tiukka, että tarvitsen kunnon lämmittelyt tuollaiseen.

Nykyisin sinkku, joten täytyy tyytyä dildoon.

Vierailija
19/47 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdin lainata viestiä

Vierailija
20/47 |
03.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvännenaika kysymys oli alunperin naisille ja nyt kuiteski on ainoastaan yks nainen ja loput niitä sairaita miehiä jotka tänne on kirjoitelleet

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi