roskasivusto: Ville Valo kuollut
Kaikkea sitä näkee:
http://en.necropedia.org/obituary/Ville_Valo
Tuostahan voisi Valo jo nostaa jonkun syytteen, paitsi että noita ulkomaisia tahoja voi olla vaikea saada kuriin oikeusteitse.
Kommentit (9)
opetelkaa lukemaan. Anticipated obituaries, eli "odotetut kuolinilmoitukset". Etusivulta löytyy samaiset esim. Paris Hiltonille, Hugh Laurielle, jne.
Jos joku nettisivu julkaisisi minun kuvani ja nimeni ja väittäisi minun kuolleen, vaikka vain sairaan huumorin merkeissä, minä ainakin vetäisin herneen. Johan sellaisesta sukulaiset ja kaverit hätkähtäisivät.
ei mun sukulaiset edes moisilla roskasivuilla kävis
Siellä ilmoitetaan Viltsulle oikein kuolinpäiväkin:
"He died on May 31, 2012, at the age of 35."
On siinä innokkaasti odotettu kuolemaa. Kaikki tuollaiset voisi jättää julkaisematta. Isoilla lehdillä on tiettävästi valmiina aihioita suurten kuuluisuuksien kuoleman varalle, mutta ei niitä sentään julkaista, kun henkilö on vielä elossa.
minkä tahansa julkimon nimen auki, niin kaikissa on "kuolinpäivänä" tämä päivä.
Siellä ilmoitetaan Viltsulle oikein kuolinpäiväkin:
"He died on May 31, 2012, at the age of 35."
On siinä innokkaasti odotettu kuolemaa. Kaikki tuollaiset voisi jättää julkaisematta. Isoilla lehdillä on tiettävästi valmiina aihioita suurten kuuluisuuksien kuoleman varalle, mutta ei niitä sentään julkaista, kun henkilö on vielä elossa.
Ihmisillä on tapana viestiä toisilleen. Katso kuvasta.
Sean Bean on taas kuollut.
Ei ole noin väitetty!
Ville Valo anticipated obituary ("anticipated" means that he is not dead).
No jos Ville Valo olisi oikeasti kuollut, siitä olisi varmaan kerrottu useassakin suomalaisessa tuutissa. Nytkin on uutiset menossa, en kuullut että olisi kerrottu ainakaan vielä.