Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Salarakkaani ei ymmärrä naista

Vierailija
31.05.2012 |

Kyse on kaikin puolin kunnollisesta

perheellisestä miehestä. On fiksua keskusteluseuraa ja kosketus tuntuu hyvältä...

Mutta - hänn ei ilmeisesti millään tasolla pysty ymmärtämään, että minä kaipaisin yhteydenpito vain ihan sen yhteydenpidon vuoksi. Kaksi sähköpostia viikossa ei pidä minua lämpimänä. Ymmärrän, että miehen aivot tomivat niin, ettei hän ajattele minua jatkuvasti. Minä kuitenkin tarvitsen pientä yhteydenpitoa, jotta kipinä pysyy elossa... Pieni ihastumisen tunne on se, joka minulla pitää tätä suhdetta elossa. Ja se ihastumisen tunne tarvitsee jatkuvaa ruokkimista.

Ja kaiken tämän päälle on mieleen hiipinyt ajatus, että en kyllä ihmettele, miksi heillä on aviovuoteessa hiljaista, jos mies kohtelee vaimoaan yhtä "asialähtöisesti". Ehkä minun pitäisi neuvoa miestä, niin voisi vaimokin innostua...;)

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pantavia naisia löytyy aina uusia...

Vierailija
2/15 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, mies on itse siitä kertonut :-)

Todennäköisesti mies vaan saa vähän lisäkipinää susta sinne aviovuoteeseen, jossa itse asiassa menee ihan mukavasti.

Kuinka höynäytettäviä te salarakkaat oikein ootte?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taas jo monta kuukautta päivittäistä yhteydenpitoa salamiehen kanssa. Joka päivä viestitellään useasti ja puhutaan asiasta kuin asiasta. Näin on ollut jo alusta asti. Meillä on joku kummallinen yhteys, ajattelemme asioista samalla tavalla ja synkkaa tosi hyvin.

Ainoa vaan, että kun tiedän tämän joskus loppuvan väistämättä, niin pelottaa jo nyt miten vaikeaa se tulee olemaan näin intensiivisen yhteydenpidon jälkeen. Tavattukin ollaan useasti ja yhtä ihanaa on ollut. Joten toisaalta ap voit olla tyytyväinen, ei tämäkään herkkua ole.

Vierailija
4/15 |
01.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on asiat nyt aika kurjasti.

Suosittelen etsimään kolmannen miehen, joka toteuttaa nämä toiveesi.

Toivottavasti elämä kohtelee Sinua jatkossa hellemmin.

Vierailija
5/15 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettää ja on vielä kylmä sivusuhteessa

Vierailija
6/15 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei herättele turhia tunteita vaan perustaa sunteenne ihan käytännön tarpeisiin.

Kokemukseni mukaan parempi vähäisellä liekillä tunteitten suhteen.Kamalaa on se kun oikein ihastuu ja ei saa vastakaikua.En itse ainakaan halua liiaksi salasuhteessa tunteista puhua.Kuitenkin miehellä on se oma parisuhdekkin jonka,(ehkä jonkun mielestä kieroutunutta),mutta toivoisin voivan hyvin.Tunneasiat olkoon miehen ja vaimon välisiä.

Seksistä voin toki jutella ;)

Vierailija
7/15 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuo "käytännön tarpeet". Olen itsekin naimisissa eikä tässä mistään vuosisadan rakkaustarinasta ole kyse vaan enemmän pienestä elämän piristyksestä. Mutta minulla vain fakta on se, että ilman mitään tunnettta mikään ei tunnu miltään. Ja nämä tällaiset ihatumistunteet ovat tietysti ihan eri tason tunteita kuin ne pitkään parisuhteeseen kuuluvat tunteet.

Enkä siis kaipaa mitään rakkaudentunnustuksia - mutta kosketuksen kaipuun jakaminen olisi ihanaa.

t.AP

Vierailija
8/15 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mitä tarkoitat.Oletko kokeillut kirjoittaa miehelle kiihkeitä seksintäytteisiä viestejä,kertoen yksityiskohtaisesti kosketuksen kaipuusta.Mitä toivoisit sinulle tehtävän tai mitä haluaisit hänelle tehdä.Kyllä miehen yleensä pitäisi kunnon viestistä havahtua ja innokkaasti viestitellä takaisin.Taitava salarakas on myös verbaalisesti lahjakas ja hyvä kirjoittamaan =)

Vierailija
9/15 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot olemassa sille seksiä varten.

Vierailija
10/15 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies haluaa pesää, nainen kuvittelee jotain prinsessahörhöunelmia.

Vierailija
11/15 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän mitä tarkoitat.Oletko kokeillut kirjoittaa miehelle kiihkeitä seksintäytteisiä viestejä,kertoen yksityiskohtaisesti kosketuksen kaipuusta.Mitä toivoisit sinulle tehtävän tai mitä haluaisit hänelle tehdä.Kyllä miehen yleensä pitäisi kunnon viestistä havahtua ja innokkaasti viestitellä takaisin.Taitava salarakas on myös verbaalisesti lahjakas ja hyvä kirjoittamaan =)

Olisi mukava kirjoittaa fantasioista, mutta pelkään hänen kyllä menevän ihan puihin...;)Ko. mies taitaa olla parempi numeroiden kuin sanojen kanssa.

Olen ehkä omalla tavallani aika laskelmoiva, mutta ajattelen niin, että jos haluaa saada seksiä ja hellyyttä rakastajattareltaan, vaimoltaan tai ylipäätään keneltäkään, pitäisi pystyä vähän "pelaamaan". Elämä on antamista ja saamista ja pientä pelisilmää tarvitaan.

Vierailija
12/15 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaikka yksityiskohtaisesti,mistä erityisesti nautit teidän viime tapaamisella.Kyllä kiejanpitäjäkin innostuu,kun saa seksiä tihkuvan viestin.Saattaa löytyä ihan yllättäviä puolia.Lämpenee pikku hiljaa kun voittaa ujoutensa.

T: 3.

Vierailija
13/15 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi mukava kirjoittaa fantasioista, mutta pelkään hänen kyllä menevän ihan puihin...;)Ko. mies taitaa olla parempi numeroiden kuin sanojen kanssa.

Olen ehkä omalla tavallani aika laskelmoiva, mutta ajattelen niin, että jos haluaa saada seksiä ja hellyyttä rakastajattareltaan, vaimoltaan tai ylipäätään keneltäkään, pitäisi pystyä vähän "pelaamaan". Elämä on antamista ja saamista ja pientä pelisilmää tarvitaan.

Vierailija
14/15 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sä oot nopee pano, johon ei ylimääräisiä sanoja kannata tuhlata.

Vierailija
15/15 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sä oot nopee pano, johon ei ylimääräisiä sanoja kannata tuhlata.

ap taas....

Tässäkin on kyllä totuuden siemen. Ja totuushan on myös, että tarina ei jatku, jos mies haluaa ajatella noin. Olemme siis vasta kerran olleet fyysisessä kontaktissa ja se jää kyllä näillä näkymin viimeiseksi.

Tiedän, että mies haluaisi vielä tavata. Ja juuri tässä tullaan siihen, mitä en ymmärrä!! Miten ihmeessä hän kuvittelee suhteen jatkuvan, jos käytttäytyy näin???

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi