Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

inhoan ulkoista olemustani.

Vierailija
31.05.2012 |

Havahduin tänään todellisuuteen.. Mä oon viimeisimmän raskauden jälkeen antanu itteni rupsahtaa. Aina ennen oon ollu normaalipainoinen, mut nyt mulle on kertyny ylipainoa, olen lihonu kymmenen kiloa. En sinänsä ole lihava, pullea kyllä. BMI laskurikin kertoi, että olen lievästi ylipainoinen. Huokaus. Syön karkkia lähes päivittäin, milloin enemmän, milloin vähemmän. Roskaruokaa menee pari kertaa viikossa. Urheilu on jääny ihan kokonaan. Syy on kokonaan korvien välissä, mut osaltaan siihen vaikuttaa myös kuopuksen alkuaikojen koliikki ja päälle jääny babyblues, joka alkaa vasta nyt 9kk synnytyksen jälkeen helpottamaan.

Mulla olis kyllä perustiedot terveellisistä elämäntavoista, mut miten ihmeessä mä saisin motivoitua itseni ja vielä niin, että se ei heti lopahda? Ei mulla ole varaa ulkopuolisiin apuihin, kuten personal traineriin. Joku yksinkertainen kotikonsti pitäis keksiä.

Hitto että mua inhottaa katsoa peiliin.. Onko täällä muita itseinhoisia, parannuksen tapoihinsa haluavia?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

paitsi että mä olen tosi ylipainoinen.

olen nyt (TAAS) toista päivää laihdutuskuurilla.

eikä täällä riehuva läskiviha paranna mielialaa. niin ja kyllä,saan kuulla ylipainosta oikeassakin elämässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi