Masentaa, kun nyt olen sitten niin vanha :((
Hammaslääkäristä kerroin alaiselle että leukanivelet vaan natisi niin tämä tokaisi että vanhan ihmisen nivelet ei enää kestä. Eikä edes huumorilla.
Olen 40 v, tämä ihminen melkein 50 ja aika vanhan oloinen itse. Kai halusi vetää minut vanhuuteen mukan valittamaan mutta pahalta tuntuu tässä ikäkriisissä.
Äh, pakko oli avautua kun potuttaa.
Nyt tietty joku 25 v haukkuu vanhaksi kurppanaksi mutta saanen muistuttaa että ei mene kuin silmänräpäys kun olette itse tämän ikäisiä. Elämä menee nopeasti.
Kommentit (6)
kävin näyttämässä luomia iholla niin se hoitaja sanoi että vanhemmille ihmisille tulee sellasia ikäluomia.
Olen tosi hyvässä kunnossa ja freesi mutta ikäkriisiä pukkaa :( ap
mä täytän tässä 38 v ja koen eläväni parasta aikaani elämässä, enkä usko että tämä tunne tästä ihan muutamaan vuoteen haihtuukaan ellen sitten sairastu vakavasti tai jotain. En oikeastaan ajattele ikääni ollenkaan, kun ei se elämääni mitenkään vaikuta, ei ole mitään "vaivoja" tai muuta siitä. Peilikuvakin poikkeaa varsin vähän siitä miltä näytin kaksikymppisenä.
Jos hän kokee olevansa vanha, niin eihän sinun tarvitse! Vanhuuskin on ihan mielentila.
Ja olen monen naisen, miehenkin kuullut sanovan, että elää 40+ parasta aikaa. Että osaavat oikeasti nauttia niistä asioista mitä ei silloin nuorempana ymmärtänyt.
Toivon, että itsekin koen sen parhaaksi ajaksi. Olisi ihanaa sitten kun on 40v ja huokua sitä onnellisuutta. Ihailen niitä naisia joissa näen sen onnen hehkun ja rakastaa itseään vioistaan huolimatta.
hoitaja oli?
kävin näyttämässä luomia iholla niin se hoitaja sanoi että vanhemmille ihmisille tulee sellasia ikäluomia.
mä täytän tässä 38 v ja koen eläväni parasta aikaani elämässä, enkä usko että tämä tunne tästä ihan muutamaan vuoteen haihtuukaan ellen sitten sairastu vakavasti tai jotain. En oikeastaan ajattele ikääni ollenkaan, kun ei se elämääni mitenkään vaikuta, ei ole mitään "vaivoja" tai muuta siitä. Peilikuvakin poikkeaa varsin vähän siitä miltä näytin kaksikymppisenä.