Meinasin kuolla nauruun tänään kaupassa:D
Tänään tälläinen episodi meidän Citymarketissa:
Olin samassa hyllyvälikössä nuoren parin kanssa joka oli vauvansa kanssa ostoksilla. Yhtäkkiä ilmaan levisi aivan järkyttävä kiisu, siis niin kamala pierun haju että meinasi taju lähteä. Nuoren parin muijalla muljahti silmät päästä ja alkoi sihisemään miehelleen "hyi helvate, ihanko oikeesti kehtaat kaupassa! Arvaa hävettääkö, nyt saat kyllä painua muualle siitä, sä oot ällöttävä!!" Mies yritti selittää "en varmasti!! En sata varmasti ollu minä, haista vaikka!!" Eipä menny ku puoli minuuttia kun joku mies joka oli naisen säksätystä kuunnellut lähti pikaista vauhtia naama punaisena pois siitä ja kamala käry seurasi perässä:D Käveli vielä tämän nuoren parin ohi ja silloin nainenki ilmeisesti tajusi että nyt haju seuraa jotain ihan muuta kun miestään ja alkoipa heitäkin naurattaa..
Vieläkin naurattaa tämä episodi, tämä ulkopuolinen mies oli kyllä niin naama punaisena kun muija säksätti miehelleen:D Mutta se haju oli kyllä tappava, koittakaa ihmiset pitää ne kaasut sisällänne edes julkisilla paikoilla, vältytään perheriidoiltakin:D
Kommentit (22)
päästää joskus tuollaisissa tilateisssa hiljainen tappaja ja olla kuin en huomaisikaan. Toinen hupini on pieraista työpaikan hissiin juuri ennen kuin itse poistun siitä. Haju jää kivasti sinne pyörimään ja tervehtii lämpimästi seuraavaa hissiintulijaa :D
pietujutut on suurinta hubaaaaa :-DDDDD