Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uskovaiset, jotka olette hirmu kivoja toisillenne

Vierailija
31.05.2012 |

pidättekö Jumalaa niin tyhmänä, että Hän ei ymmärrä kuinka kohtelette muita ei-uskovaisia?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tietoisesti todellakaan kohtele ei-uskovia sen huonommin kuin uskoviakaan. Ihmisiä, Jumalan luomia ja Jumalan rakastamia, he ovat kaikki. Ja jos ajatellaan että kristinuskon ilosanomaa on tarkoitus levittää ihmiste keskuudessa niin oikeastaanhan on tärkeämpää vielä olla ystävällinen ei-uskoville kuin uskoville, sillä harvaa kiinnostaa tulla seurakuntaan jonka jäsenet kohtelee ulkopuolisia tylysti.

Myönnän kyllä että joskus kiivaiden ateistien lähellä olen varuillani ja puolustuskannalla kun olen tullut niin kovasti lytättyä ja jopa hulluksi leimattua (kun uskon mielikuvitusolentoihin) ja voin käyttäytyä tylysti.

Vierailija
2/4 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä he ovat paljon julmempia toisilleen kuin meille maallistuneille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtelit kivasti, niin mitä näistä kolmestakymmenestäkuudesta.

Vierailija
4/4 |
31.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että uskovat kohtelee toisiaan paljon pahemmin kuin ei-uskovia. Ihminen on kuitenkin ihmiselle susi, ja ääritapaukset ei-uskovissa ja uskovissa aina taistelee toisiaan vastaan. Perususkikset ja eikkarit harvemmin kuitenkaan toisiaan loukkaa? Mutta pahinta kohtelua itse ainakin olen saanut aina toisilta uskovilta vaikeissa tilanteissa, joissa olisin tarvinnut tukea.

Kuitenkaan jos uskoo raamatun jumalaan, niin siellä porteilla ei kysytä miten paljon teit väärin tai oikein muita kohtaan... Vaikka kuinka onkin tärkeää kohdella kaikkia lähimmäisenään on pelastus kysymys muualla kuin

teoissa.

T. Jumalaan, ei ihmisiin uskova