Miksi tyrkytät lastasi muiden syliin?
En halua sitä syliini, mutta miten ilmaisen sen ilman että loukkaan sinua?
Kommentit (49)
Jos kristillisdemokraatti tunkee vauvansa mun syliin mä heittäisin sen seinään.
Strippari istui mun polvellani 2 tuntia ihmetteli vähän että miten sulla kestää jalka mä tulin hyvin tyytyväiseksi stripparin ihmettelystä.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 20:39"]
En halua sitä syliini, mutta miten ilmaisen sen ilman että loukkaan sinua?
[/quote]
Kiusallani. JOs et ota, loukkaannun.
Jos kristillisdemokraatti tunkee vauvansa mun syliin se vauva lentää saman tien seinään.
En kyllä tyrkytä. Se olisi vähän outoakin, kun lapsi on 13 v.
En tytkyttänyt vauvanakaan. Päinvastoin, muistan kuinka ahdisti, kun lapsen ollessa melkein vastasyntynyt, jossain kutsuilla anoppilassa joku nappasi hänet syliin, ja laittoi "kiertoon" ihmiseltä toiselle! Onneksi lapsi ei viihtynyt vieraiden ihmisten sylissä enää silloin kun osasi itse asian ilmaista. Tauteja on pikkulapsiperheessä ihan tarpeeksi ilmankin, että kaikki ovat lasta lääppimässä.
Miksi joku haluaisi pitää muiden vauvaa sylissä?
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tyrkytä. Se olisi vähän outoakin, kun lapsi on 13 v.
En tytkyttänyt vauvanakaan. Päinvastoin, muistan kuinka ahdisti, kun lapsen ollessa melkein vastasyntynyt, jossain kutsuilla anoppilassa joku nappasi hänet syliin, ja laittoi "kiertoon" ihmiseltä toiselle! Onneksi lapsi ei viihtynyt vieraiden ihmisten sylissä enää silloin kun osasi itse asian ilmaista. Tauteja on pikkulapsiperheessä ihan tarpeeksi ilmankin, että kaikki ovat lasta lääppimässä.
Joo, yli 1v ikäiset osaa osoittaa jo itsekin kun haluaa tulla syliin.
Matias marttiselle ei kannata antaa vauvaa syliin kun sillä rupeaa heti seisomaan.
Jos joku kristillisdemokraatti tunkee vauvansa mun syliin mä heittäisin sen seinään.
Stripparia mä mieluiten pidän sylissä.