Eroko ainoa vaihtoehto?
Rakastan miestäni mutta hän oli ennen suht. hyväpalkkaisessa töissä. Menetti sen tuotannollisista ja taloudellisista syistä.Perusti yrityksen nyt helmikuussa ja opiskelee erästä tutkintoa samalla. Meillä on 3,5v lapsi. Itse kärsin pahoista oppimisvaikeuksista,olen yrittänyt opiskella monta kertaa en pärjää. Fyysiset työt eivät sovi koska minulla on useampi sairaus. Nyt on rahat vähissä ja koska minulla ei ole mitään tuloja en tiedä miten auttaa?erotakko tässä pitäisi?neuvokaa.
Kommentit (10)
mitä se ero auttaisi? Sullahan olisi sen jälkeen vielä pahempi taloudellinen tilanne. Sun olis nyt vaan löydettävä itsellesi jokin työ / tulonlähde.
lapsi jäisi isälleen,hän saisi siitä ainakin elatusmaksut,pärjäisivät paremmin kaksin.ap
mutta jos mieheni ja lapseni pärjäisivät paremmin niin kyllä minä aina jotenkin selviäisin. ap
lapsi jäisi isälleen,hän saisi siitä ainakin elatusmaksut,pärjäisivät paremmin kaksin.ap
mutta ainakaan en olisi ruokittavana yms. ap
miehesi pärjäisi sen jälkeen paremmin? Tietty yksi ihminen vähemmän ruokakunnassa... Lapsesi ei varmaan kuitenkaan voisi paremmin, jos äiti asuu muualla ja näkisi nälkää.
Jos sinulla on fyysinen sairaus joka estää työn tekemisen, saat varmaan varhaiseläkkeen? Jos sitä ei sinulle myönnetä, sitten vaan etsit sellaisen työn mitä pystyt tekemään. Niitä varmasti on jos on halua löytää.
ja koska fyysinen työ ei käy olen yrittänyt opiskella sellaisiin ammatteihin mitkä eivät ole raskaita. Ei vaan onnistu vaikka olen saanut tukiopetusta yms. ap
silti miehesi sinua rakastaa ja teillä on yhteinen lapsi. Mä en usko, että eron myötä miehesi tai lapsesikaan olisivat onnellisempia...
mutta mieheni ei ajatellut tulevaisuutta kun menimme naimisiin. Luuli että edellinen työ jatkuu niin luulin minäkin. Se loppui melkein heti kun lapsi oli syntynyt. Emme näillä tiedoilla ja tuloilla olisi varmaan lasta tehneetkään.ap
sehän se persaukiselle tumpelolle on tietenkin paras vaihtoehto.