Miks hyväkroppainen mies flirttaa lihavalle?
Kommentit (24)
Mulle tulee olo että se vaan vi**uilee.
Sellaista sattuu. Ihmisillä on eri makuja.
Mulle tulee olo että se vaan vi**uilee.
No kyllähän niitä läskifetisistejä löytyy. Voi myös olla että vain kuvittelet sen flirttailun.
miehen vartalo oli siis aivan täydellinen, jumalainen. halusi, että olen läski, piti siitä enemmän ja sitten aina vain tuli ja flirttasi. onneksi huomasin jossain vaiheessa, mikä hänellä oli mielessä. oli myöskin selvästi minulle kateellinen ja lopulta samaistui minuun liikaa, siis fyysisiä muutoksia tapahtui hänessäkin. kelpasi enää tässä vaiheessa vain minulle. en tiedä, miten draama päättyy ja mitä uusia käänteitä hänellä on nyt minun varalleni. ehkä lakkaa olemasta innoissaan nyt, kun sain kilot pois. teki hyvää olla erossa vähän aikaa, on parempi ja terveempi olo. vielä kun voisin joskus saada lomaa, yksin jossain.
Niin kai sitten. Mutta onko hyväkroppainen mies aina hyvännäköinen? Muuta kuin omasta mielestään.
Niin kai sitten. Mutta onko hyväkroppainen mies aina hyvännäköinen? Muuta kuin omasta mielestään.
Itse ainakin katson paljon enemmän kasvoja.
Tottakai siksi, että on kiinnostunut. :)
että saa varmasti seksiä.Mutta jos työpaikalla selvinpäin niin saattaa olla ihastunut.Ei paino ihmistä määrittele, vaan luonne ja muu olemus.
Yleensä meikäläistä lähestytään baaarissa parin promillen humalassa. Ja silloin tulee juuri se lihavalta-saa-helpommin olotila
Yleensä meikäläistä lähestytään baaarissa parin promillen humalassa. Ja silloin tulee juuri se lihavalta-saa-helpommin olotila
Haluaa saada ihailua ja tuntea olevansa mies.
Luulee saavansa helppoa pimppaa ja erikoistemppuja sängyssä.
Selvinpäin tuota tekee. Siksi ihmetyttää.
Kiusallaan muka esittää kiinnostunutta ja selkäsi takana nauraa muiden jätkien kanssa kilpaa sun hyväuskoisuutta. Ens kerralla sanot kusipäälle suorat sanat!
Aina ei jaksa ulkomaille matkustaa.
Kiusallaan muka esittää kiinnostunutta ja selkäsi takana nauraa muiden jätkien kanssa kilpaa sun hyväuskoisuutta. Ens kerralla sanot kusipäälle suorat sanat!
No, ei niitä mielenterveysongelmaisia ihan niin paljon ole että toi olisi todennäköistä, mutta aina tietysti mahdollista.
tarkoita. Tykkää flirttailla, ja flirttailee sinulle. Niin monet miehet tekevät, eikä se tarkoita, että mitään suhdetta haluaa. Ei niin että se sinänsä painoon liittyisi sekään.
aina, siis aina naisen kanssa vehdataan, että päästään harrastamaan seksiä eli naimaan. Tämä tavoite nyt on aina, ennemmin tai myöhemmin.
Eikä todellakaan ap haittaa jos sattumalta omaat hyvän luonteen, olet huumorintajuinen yms. Kukapa sellaisen kanssa haluaisi samaan sänkyyn ilman vaatteita.
Se tuleeko tuosta sitten pidempää viritystä on monesta asiasta kiinni.
harjoituksen vuoksi tai tekee kaikille niin tai on kiinnostunut susta jne.
Ehkä ei edes flirttaile, on vaan sellainen.
T. kaunis mutta ylipainoinen, iloinen nainen
Ääh,"lihava" voi olla hänestä vain pientä suloista pyöreyttä. Ei kaikki tykkää langanlaihoista, kai.