Annatko miehen ottaa tatskan?
Mä sanoin, että ero tulee jos ottaa! Niitä on vain luusereilla.
Kommentit (6)
Samoin määritteleln sen, mitä hän syö ja kuinka paljon. Annostelen samalla kuin lapsillekin. Iltaisin nuo holhokkini marssivat pituusjärjestyksessä (siis mies viimeisenä) pisulle, pesulle ja nukkumaan. Sitten minulla on omaa aikuisten aikaa; lasi viiniä ja sinkkuelämää töllöstä.
Anoppi sanoo, että ois häätänyt ainoan lapsensa pois kotoa, jos tämä ois ottanu tatskan tai lävistyksen. Oispa siistiä nähdä miten rouvan naama venähtäis nyt. "Poika" on 39v.
ei se uskalla. Meillä on parisuhteessa olemassa sellainen itsemääräys omasta kehostaan koskien karvoitusta, hiuksia, vaatteita ja myöskin ihoa.
Ei ole tullut mieleen, että mun pitäisi kysyä mieheltäni lupaa moiseen.
T. Neljän tatskan luuseri :))
Ja minä myös.
T. 19 tatskan superluuseri
Enkä tietysti anna p...uakaan. Tai mitään muutakaan.
Saa se välillä töissä käydä, kunhan soittaa monta kertaa päivässä kotiin ja on kaikin puolin muutenkin hienosti hihnassa.
Oikeesti naiset haloo!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Minun mieheni ei todellakaan tarvitse kysyä minulta lupaa tatuoinnin ottamiseen eikä kyllä mihinkään muuhunkaan. Kunnioituksesta toisiamme kohtaan tietenkin keskustelemme asioista, mutta lähtökohta ei ole se, annanko minä tehdä jotain vai en.
En oikeasti kestäisi semmoista suhdetta, jossa minun pitäisi ANTAA tai EI ANTAA lupa johonkin.
varmaan Porvoossa onkin näin!