Laihtuuko niillä ateriankorvikkeilla tms oikeasti?
Kommentit (12)
tekee mulle karmean närästyksen, päänsäryn,äkäisen olon ja se nälkä on jotain karmeata! 5 päivää kauempaa en ole voinut olla. ja kiloja / nesteitä ei lähtenyt yhtään. nuttrilettejä on kokeillut parikertaa,siis niitä keittoja.
Olisiko jotain asioista oikeasti tietävää paikalla?
Justhan sä sait vastauksia kaksn kappalein. Laihtuu mutta nälkä ei lähde. Mitä muuta tietoa nyt kaipaat?
Olisiko jotain asioista oikeasti tietävää paikalla?
Justhan sä sait vastauksia kaksn kappalein. Laihtuu mutta nälkä ei lähde. Mitä muuta tietoa nyt kaipaat?
mutta löytyyhän täältä noita monia ketjuja missä nutraus on onnistunut,jos vastaukset ei kelpaa..
Nälätunne tai sen katoaminen riippuu ihan aina miten kunkin kroppa sen ottaa. Joillakin sen katoaa muutamassa päivässä. Toisilla menee viikkoja.
Jotkut selviää alun oireeettoman ja hyvin menee. Toiset taas alku hankalaa.
Olen täysnutrannut, osanutrannut, tasapainoillut.
Nyt osanutraan ja pian otan 2 viikon täysnutrauksen.
Paino putoaa, hetkittäin jumittaa, mutta suunta on oikea.
Koeilemisen arvoista.
On ihan mahdotonta ettei laihdu jos saa vain noin 550 kcal päivässä energiaa.
Kokemukseni on, että ehdottomasti kannattaa käyttää niitä varsinaisia VLCD-valmisteita, joilla menee ketoositilaan, eikä esim. 5 pv starttipaketteja joissa on myös Nutrilett-patukoita yms. Viimemainituista tulee liikaa sokeria ja kaloreita niin ettei mene ketoosiin lainkaan ja nälkä on kamala koko ajan. Niillä VLCD-pirtelöillä sen sijaan ihminen menee 3-5 päivässä ketoosiin eikä sen jälkeen ole huonoa oloa ja nälkää.
Sen sijaa Easy Diet-starttipaketti on VLCD-valmisteita joilla menee ketoosiin ja se on ok. Itse tosin suosin Nutrilettia koska siinä saa syödä useammin ja ne pirtelölitkut on helpompi niellä kamalasta mausta huolimatta kuin lusikoida joku lautasellinen oksennuksenmakuista Easy Diet kala- tai tex mex keittoa.
Voiko kuurin aikana nauttia alkoholia?
Olosta voi tulla aika kamala. Mieluummin jos kuurin aikaa osuu juhla, kannatta katkaista kuuri juomispäiväksi ja ehkä seuraavaksikin ja jatkaa taas sen jälkeen. Ketoositila kyllä katkeaa juhlimisesta mutta kokemukseni mukaan ketoosiin menee paussin jälkeen uudestaan hyvin nopeasti jos on hiljattain ollut ketoosissa.
mitä järkeä tuollaisilla on laihtua kun ne lopettaa lihoo kaikki takaisin
Se, lihooko takaisin riippuu siitä miten jatkaa syömistä kuurin jälkeen. Tottakai, jos alkaa syödä samalla tavalla kuin ennen kuuria, muuttuu vähitellen yhtä painavaksi kuin oli ennen kuuria. Mutta kyllähän nyt jokainen tämän ymmärtää ja pyrkii keventämään ruokavaliota.
Itse olen laihtunut Nutriletteillä 3 v sitten 16 kg hyvin nopeasti ja kilot on pysyneet poissa. Nutrilett oli minulle itse asiassa hyvä katko napostelu- ja iltakaljoittelutavoille ja syömispaussin jälkeen oli hyvin helppo oppia uudet ruokatavat. Puhumattakaan kuinka hyvä boosti se oli uskolle omaan itsekuriin kun oli onnistunut elämään 10 viikkoa niillä litkuilla!
jos energiansaanti jää minimiin entisestä? Näläntunne ei muuten kovin nopeasti kaikilla häviä.