Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisikohan se järkyttävä olkaimeton morsiuspukumuoti viimeinkin menossa ohi?

Vierailija
30.05.2012 |

Lupaavalta näyttää:

http://www.marieclaire.fr/,robes-de-mariee-cymbeline,20251,531644.asp

Noin 99% nykymorsiamista näyttää todella törkeältä olkaimettomassa koltussa, kun joko ryhti on huono tai sitten plösö tursuaa kainaloista tai ainakin sitä mekkoa pitää nyhtää koko ajan ylemmäs. Tuo prosentti jolle nuo mekot sopivat ovatkin sitten morsiuspukumalleja.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

90% olkaimettomista puvuista ei mitenkään sovi kantajalleen. Koko ajan saa pelätä että se valahtaa alas tai tissi purskahtaa ulos. Iho ja läski pursuaa liian tiukasta etumuksesta ja silti nyitään sitä koko ajan ylemmäs. Mun mielestä se vieläpä näyttää hassulta, kun on puolialasti yläosasta ja alaosa on valtava kangasvuori.

Vierailija
2/2 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin ihmettelin, kun kaikki kaupat oli täynnä noita korsettimallin pukuja ilman olkaimia tai hihoja. Mä tiedän ettei mulle sovi tuollainen malli, koska hoikkuuden ja hyvän ryhdin lisäksi se vaatii erittäin hyvän ja tasaisen värisen, päivettyneen ihon. Löysin sitten tosi sievän mekon pitkän etsimisen jälkeen, jossa oli puolihihat ja lisäksi vielä huivi.

On se kieltämättä vähän outo tunne, kun katsoo itseään peilistä korsettipuku päällä, ja miettii; miten tässä voi hengittää? Jos tätä löysätään, miten tää pysyy päällä? Mähän näytän tässä ihan karmealta. Ja sitten tulee se morsiusliikkeen myyjä, ja sanoo että voi kuinka i-han-na! Ja väri niin sopii sulle? Siinä tulee olo, että onko tää joku piilokamerajuttu vai kettuillaanko mulle. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla