Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä kaupat myyvät sadeviittoja pyöräilyyn?

Vierailija
29.05.2012 |

Aloitin päivittäiset pyöräilymatkat ja tarvitsen sadeviitan. Olen katsonut ainakin paikallisista marketeista mutten ole löytänyt. Ainoastaan takkimallia on mutta sehän ei suojaa jalkoja. Siis sellainen ohut taskuun mahtuva viitta jonka voi sateen yllättäessä ottaa esille ja vetäistä tuulipuvun päälle suojaksi. Oli nimittäin viimeksikin kaatosateessa vähän turhan märkää ja kylmää kyytiä kun sade pääsi yllättämään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö kukaan muka ole ostanut? Oletteko te kaikki työmatkapyöräilijät sateella läpimärkinä vai onko kaikilla muka kokonaiset kumiset paksummat sadeasut?

Vierailija
2/11 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta totta puhuen en ole minäkään nähnyt muita kuin tuollaisia viittoja jotka yltävät hädintuskin pepun alle.

Oletko urheiluliikkeistä kysynyt? Myyvät sulle kunnon vedenpitävän ulkoiluasun :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin oli sellainen rankkasade että tuskinpa sitä olis hyväkään ulkoiluasu pitänyt. Vesi valui pitkin huppua ja rintaa virtanaan ja näytin ihan ojasta nousseelta:-) Eihän se kastuminen sinällään niin vakavaa mutta kun ei vaan tulisi kipeäksi kun olin tosiaan ihan litimärkänä ja kylmissäni.

Vierailija
4/11 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kukaan ei sitten ole sellaista ostanut. Pitää kysyä sieltä urheilukaupasta jos sielä olisi. Tai jos ne mainitsemasi ulkoilupuvut todella pitävät vettä kunnolla niin parempihan sellainen olisi.

Vierailija
5/11 |
15.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve,

Satuin tänne, kun googletin "sadeviitta pyöräilyyn". Näytti googlella tulevan hakutuloksia ainakin mukavasti. Olen vasta alussa hakutulosten läpikäymisessä, mutta esim. tähän jo törmäsin:

http://www.ulkoilukauppa.com/miesten-vaatteet/vedenpitavat-takit/valdip…

Siinä näyttäisi esimerkiksi olevan sadeviitta pyöräilyyn.

Vierailija
6/11 |
30.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei välttämättä edes suojaa kunnolla. Jos tuulee niin huppu ei pysy päässä ja vesi pääsee kaula- ja käsiaukoista sisään niin että etupuoli voi kastua aika reilusti.

Vierailija
7/11 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pyöräillessä kuin purje, ja tekee etenemisen pirun raskaaksi.

Minulla on ohut sadetakki ja -housut mukana, vetäsen ne verkkareiden päälle sateen sattuessa.

Vierailija
8/11 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sadeviitassa on joustavat lenkit sisäpuolella?

Vierailija
9/11 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi mitään hyvää sadeviitassa pyöräillessä. Takki ja housut kannattaa olla.

Vierailija
10/11 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etolassa hyvät tuotteet.

Vierailija
11/11 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sadeviitta hengittää kun on alta auki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi