Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eilen Helsingin konservatorion pääsykokeissa koettua

Vierailija
29.05.2012 |

Jonotin oman lapseni kanssa pääsykokeeseen ja jouduin todistamaan erään isän järkyttävää käytöstä. Mies oli tuonut kokeeseen 4-vuotiaan poikansa ja aikansa vuoroon jonotettuaan alkoivat hermostua. Edellä oli n. 6-7 vuotias tyttö mummonsa kanssa, ja äkkiä mies alkoi vaatia että hänen nuoremman lapsensa pitää päästä ennen tätä tyttöä.

Mummo ei tähän suostunut, koska olivat jo tunnin jonottaneet. Mies sitten rupesi uhkailemaan että tappelussa kyllä voittaisi tämän mummon.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kumpi sinne meni sitten ekana?

Vierailija
2/9 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taisi sitten päästää pojan edelle. En nähnyt tarkkaan kun oma vuoromme tuli juuri silloin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautetta itse konservatoriolle? Tyyliin: haluatteko oppilaaksenne tämän oppilaan, jonka isän kanssa tulee varmasti jatkossa vaikeuksia asioinnin kanssa?

Vierailija
4/9 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olisin kutsunut vahtimestarin paikalle. Tuollaiset ökymiehet kuriin! Olisi tehnyt isälle hyvää jos hänen lapsensa oltaisiin hylätty tuon uhkailun perusteella, tai ei oltaisi päästetty kumpaakaan kokeeseen sisään. Olisi saanut vähän miettimistä.

Vierailija
5/9 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olisin kutsunut vahtimestarin paikalle. Tuollaiset ökymiehet kuriin! Olisi tehnyt isälle hyvää jos hänen lapsensa oltaisiin hylätty tuon uhkailun perusteella, tai ei oltaisi päästetty kumpaakaan kokeeseen sisään. Olisi saanut vähän miettimistä.

Vierailija
6/9 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

palautetta itse konservatoriolle? Tyyliin: haluatteko oppilaaksenne tämän oppilaan, jonka isän kanssa tulee varmasti jatkossa vaikeuksia asioinnin kanssa?

Ei ole klassisen musiikin harrastajien eikä perheidensä parissa lainkaan tavallista käytöstä tuollainen. Harrastuksessa edellytetään huomattavaa pitkäjänteisyyttä ja kilpailu- ja esiintymistilanteissa myös kykyä odottaa kärsivällisesti pitkiäkin aikoja. Moinen öykkäröinti ei tule kuuloonkaan.

Tuollaisen isän olisi pitänyt viedä poikansa ennemmin vaikka jääkiekkotreeneihin.

Vierailija
7/9 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ennen sellaiseen törmännyt.

Vierailija
8/9 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti palaavat vanhaan käytäntöön ensi vuonna

Vierailija
9/9 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonossa uhkailtu väkivallalla. Eli aikasysteemi takaisin käyttöön.