Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

tietääkö sen, jos on ihastuksen kohteena?

Vierailija
29.05.2012 |

minulla on sellainen aavistus tullut, että sen kyllä itse tietää, jos on jonkun ihastuksen kohteena. Onko kyse sitten telepatiasta tai jostain alitajuisista viesteistä toisen käytöksessä. mitä mieltä olette?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri ihmiset varmaaan osaa lukea noita eleitä paremmin ja myös eri miehet osoittaa eri tavalla ihastustaan. Itselleni toisen ihastus on aina tullut täytenä yllätyksenä. Joskus jopa niin että olen ollut toisen kanssa ystävä vuosia ilman mitään käsitystä että toisella on muunlaisiakin tunteita minua kohtaan, kunnes sitten yhtäkkiä yllättävä paljastus kuinka on rakastanut ja halunnut minua jo ties kuinka kauan.

Vierailija
2/6 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei aina ihan heti, jos mieli on täynnä muita asioita. Itselleni on kerran tullut aika puskan takaa miehen ihastus, kun itselläni oli niin koetteleva elämäntilanne etten kerinnyt kiinnittää juuri mitään huomiota muihin ihmisiin. Jotkut ovat myös erittäin hienovaraisia. Kerran pidin miestä melkein vuoden silmällä (en itse ollut kiinnostunut) ja kuvittelin jo, että olin vain kuvitellut koko jutun, kun hän sitten tunnustikin yhtäkkiä ihastumisesnsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaako se toinen.

ja jos on tarkoitus että ei missään vaihessa sais edes tietää. ei ole tarkoitus edes kertoa. se olisi vaan niin pirun noloa. esim. töissä.

Vierailija
4/6 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävä joka oli nuorena aivan varma että vähintään 50% miehistä oli häneen ihastuneita, missä sitten ikinä liikkuikaan. Erityisesti pikkuhumalassa baarissa alkoi puhumaan kuinka tuo ja tuokin mies katselee häntä sillä silmällä. Ja tuokin... Jos joku noista miehistä lähti tulemaan pöytäämme kohti, ystävä oli tärinöissään että nyt se tulee hakemaan tanssimaan. Jos mies sitten hakikin minua tai jotain toista kaveria tanssimaan, ystävä heti totesi että mies "oli oikeasti hänestä kiinnostunut mutta ei vaan uskaltanut hakea tanssille".

Ihana kaveri muuten mutta rasittava baariseuralainen kun ilta meni bongaillessa ja puhuessa kuka on häneen ihastunut. =)

Joskus se vaisto on vaan liian herkillä. Tuskin 50% miehistä oli kaveriini ihastuneita, osa ei varmaan huomannutkaan koko ihmistä.

minulla on sellainen aavistus tullut, että sen kyllä itse tietää, jos on jonkun ihastuksen kohteena. Onko kyse sitten telepatiasta tai jostain alitajuisista viesteistä toisen käytöksessä. mitä mieltä olette?

Vierailija
5/6 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä olen ollut huomaavinani pieniä viestejä siitä että ehkä mieskin olisi minuun. Hetken päästä ajattelen että ehkä ne merkit onkin olleet minun oman mielikuvituksen tuotetta. Että toivon työkaverin olevan minuun ihastunut ja näen merkkejä sielläkin missä niitä oikeasti ei ole. Olen yrittänyt pitää pään kylmänä ja tarkkailla miestä kylmän viileästi.

Olen kuitenkin huomannut joitakin eroja miten mies suhtautuu minuun kuin miten suhtautuu muihin työpaikan naisiin. Esim. on puheliaampi minun kanssani kuin muiden. Mutta johtuuko se siitä että on ihastunut minuun vai siitä että minä puhun tälle miehelle, muut naiset ei niinkään. Eikä sitten viitsi olla vastaamatta.

Joskus tulee mun viereen kysymään jotain työhön liittyvää, viipyy eikä vaikuta kiireiseltä lähtemään. Vaikka oikeasti meillä on kiire töissä koko ajan ja aina pitäisi paahtaa tukka putkella menemään.

En ole päässyt selville mitä mies ajattelee minusta. Jutustelukin on sillä tavalla alkutekijöissä että en edes tiedä parisuhdestatustaan. Sormusta ei ole ja facebookista ei löytynyt nimellä. eikä koskaan puhu tyttöystävästä tai vaimosta. Sen verran on avautunut elämästään että hänellä on yksi lapsi, mutta missä on lapsen äiti? Yleensä jutellaan työhön liittyvistä asioista tai yleisissä jutuista, pysytellään turvallisissa aiheissa. Toisaalta tekisi mieli alkaa juttelemaan henkilökohtaisempiä aiheita. Toisaalta en uskalla jos lapsen äiti onkin kuvioissa. En halua tunkea toisen reviirille.

Vierailija
6/6 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos siis minä olen häneen ihastunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi