Lastenhoitajan työ raskas, kotiäidin velttoiulua?
Minulla neljä alle kouluikäistä lasta. Arki on todella hektistä, myös erittäin antoisaa. En valita, koska minulla ei ole siihen aihetta. Minua on siunattu ihanilla lapsilla. Velttoilu tästä on silti hyvin kaukana. Lasten lisäksi meillä 200m2 omakotitalo, iso piha, kanala ja vahtikoira. Rakastan elämääni, mutta velttoiluksi sitä ei voi hyvällä tahdollakaan kutsua.
Kommentit (2)
Joo sama kun väittäis että lastenhoitajat vaan vetelee lonkkaa ja lorvailee päivät pitkät, kun niiden toimenkuvaankaan ei useimmiten kuulu esim. siivoaminen tai ruoanlaitto.
Entisenä "tarhantätinä" nykyään perhepäivähoitajana, jolla oma lapsi mukana ryhmässä, voin sanoa että helpommalla vieraiden kanssa pääsee -> kiukuttelevat ja osoittavat mieltään huomattavasti vähemmän kuin omat :D Eli näin ollen lastenhoitajankin työ ON lorvailua kotiäidin hommiin verraten ;)
Ymmärsitte varmaan pointin, eli kotiäitinä ei juuri lorvailla, jos vaan on yhtään on järkeä kasvatus- ja kodinhoitoasioissa. Asia erikseen on sitten nää "hälläväliä" -mutsit joille ei ole niin turhan tarkkaa tehdä ruokaa, ulkoilla lasten kanssa ja huolehtia huushollin ja mukuloiden siisteydestä. Näitäkin on ja näiden kotiäitien voi sanoa lorvailevan.
Joo sama kun väittäis että lastenhoitajat vaan vetelee lonkkaa ja lorvailee päivät pitkät, kun niiden toimenkuvaankaan ei useimmiten kuulu esim. siivoaminen tai ruoanlaitto.