Also known as -ketju,
eli millä nimellä henkilö on paremmin tunnettu.
Mä aloitan, laitan kaksi nimeä:
William Cody
John Simon Ritchie
Jatkakaa!
Kommentit (13)
William CodyJohn Simon Ritchie
Cody on Buffalo Bill ja John Simon Ritchie Sid Vicious.
Jatkan: kuka on William Bailey?
sori, mutta tää on ihan hirveen tyhmä idea. Toivotaan kuitenkin että saat vastauksia. Mutta jos niitä ei tule, niin ehkä en ole ainoa joka on tätä mieltä. Siinä tapauksessa hautaa idea äläkä kokeile toista kertaa.
Vau mä luulin, että joku tyhmä provo olisi av:n typerin ketju mut tää voittaa kyllä nekin
sori, mutta tää on ihan hirveen tyhmä idea. Toivotaan kuitenkin että saat vastauksia. Mutta jos niitä ei tule, niin ehkä en ole ainoa joka on tätä mieltä. Siinä tapauksessa hautaa idea äläkä kokeile toista kertaa.
Vau mä luulin, että joku tyhmä provo olisi av:n typerin ketju mut tää voittaa kyllä nekin
ihan toista kuin esim. väitellä pillunkarvoista tai haukkua bloggaajia ;)
Ap
William CodyJohn Simon Ritchie
Cody on Buffalo Bill ja John Simon Ritchie Sid Vicious.
Jatkan: kuka on William Bailey?
William Bailey on Axl Rose.
Kukas on Maria Vilhelmiina Lindell?
vielä vaikka oppia jotain, ja ketjussa saattaa olla kiihkottomia faktoja.
Tosi kuivaa.
vielä vaikka oppia jotain, ja ketjussa saattaa olla kiihkottomia faktoja.Tosi kuivaa.
Maria Vilhelmiina Lindell tunnetaan paremmin nimellä Minna Craucher.
Nyt tulee helppo: Siddhartha Gautama.
Nyt tulee helppo: Siddhartha Gautama.
tunnetaan paremmin Buddhana.
Entä Armas Einar Leopold Lönnbohm?
Nyt pitäis vielä tietää kuka se hemmetin Maria on
oli se vastaus, Maria Vilhelmiina Lindell tunnetaan paremmin nimellä Minna Craucher.
Entä Armas Einar Leopold Lönnbohm?Mä en keksi!
En viitsi vastata omaan ketjuuni...