Yh:t on ihan hirveitä kotkia!
Nyt minäkin sen uskon. Ennen ihmettelin kun kaikki haukku yh:ta ja minusta se oli epäreilua kun heillä on muutenkin vaikeeta.
MUTTA. Nyt kun ollaan käyty suositulla leikkikentällä pari viikkoa, välillä yhdessä miehen kanssa tai erikseen. Jo kaksi eri yh:ta on selvästi yrittäny iskee mun miestä! Siis ei mitään perinteisiä hiekkalaatikkokeskusteluja vaan ovat oikeen avautuneet elämästään ja tilanteestaan jne. Miehenkin mielestä ovat selvästi olleet kiinnostuneita.
On se mun mies söpö ja symppis jne. mut VÄHÄN RAJAA kun aletaan selvästi varattuja iskemään!
Kommentit (19)
taa on just tata sosiaalisten taitojen puutetta. Joku juttelee, heti ajatellaan etta on jotain taka-ajatuksia.
Ja keskusteluun tarvitaan kaksi. Normaali ihminen osaa ohjata keskustelun pois alueilta, joita ei koe sopiviksi. Keskustelun voi myos lopettaa ihan ystavallisesti.
t: Kotka-YH
en kyllä rupeaisi leikkikentällä iskemään todellakaan. Ylipäätään mitään miestä missään en rupeaisi nyt "iskemään", koska olen varattu.
Että juu, _kaikki_ yh:t..
kuukauden päästä virallisesti yh sillä mies jää ilmoituksensa mukaan pysyvästi töihin Jenkkeihin. Pitääkin varoittaa tuttuja naisia leikkipuistossa että olen kahden kuukauden päästä "ihan kamala kotka".
Anteeksi ap mutta yleistykset on perseestä.
heti kun mies osuu tämän kotkan tutkaan, niin hyökkään paikalle, kiertelen kuin korppikotka saalista ja isken!
Onkos jäänyt koulun bilsan tunnit väliin?
Menet seuraavan kerran heti väliin ja haukut ne kotkat lyttyyn! Olen aina karttanut juttelua!!! Tiedän kyllä mikä juttelevalla ihmisellä on mielessä = SEKSI TIETENKIN!
Jo 4 vuotta mennyt ilman deittailua, seksiä tai edes syvempiä keskusteluja miesten kanssa! Olen huono yhäri :(
etta kun YH tapaa varsinkin varatun miehen ja avautuu talle tilanteestaan ja valittaa oikein kunnolla, *kaikki* varatutu miehet ovat kotkan kynsissa kuin sulaa vahaa ja vaimot jatetaan viikon sisalla. Ja siita syntyy kierre, nyt nama *kaikki* ex-vaimot on kotkia jotka kay taas *kaikkien* varattujen miesten kimppuun.
Yhteiskunnallinen ongelma.
Voin kertoa, että mua ei sun eikä kenenkään muutkaan miehet vois vähempää jossakin hemmetin leikkipuistossa kiinnostaa. Satunpa vain olemaan hyvin kasvatettu ja kohtelias, joten saatan jutella leikkipuistossa olevan toisen vanhemman kanssa. Aivan sama mulle, onko siinä äiti vai isä.
T: "Kotka"
heillä on muutenkin vaikeeta.
ei oo vaikeeta! =DD Ja tietäsit vaan, kuinka se sun miehesi flirttailee meillä yh:ille, vaikka sulle esittää asian luonnollisesti noin päin... ;)
etta kun YH tapaa varsinkin varatun miehen ja avautuu talle tilanteestaan ja valittaa oikein kunnolla, *kaikki* varatutu miehet ovat kotkan kynsissa kuin sulaa vahaa ja vaimot jatetaan viikon sisalla. Ja siita syntyy kierre, nyt nama *kaikki* ex-vaimot on kotkia jotka kay taas *kaikkien* varattujen miesten kimppuun.
Yhteiskunnallinen ongelma.
hiekkalaatikolla varatulle miehelle jolle olet kuumaa kamaa heti! Jos sulla käy tuuri niin se varattu mies on tämä nykyinen miehesi jonka saat takaisin ja nykyinen yhäri, silloinen vaimo on pian taas yhäri ja kiertokulku jatkuu!
minusta se oli epäreilua kun heillä on muutenkin vaikeeta.
Ei kannata yleistää niin paljon. Olen ollut melkein 3vuotta yh eikä tämä nyt ole mitenkään vaikeaa ollut. Vaikeampaa oli silloin kun olin lapsen isän kanssa. Kaikilla ei tietenkään ole näin, riippumatta perhesuhteista.
Ihan parasta seksiä saa söpöiltä symppis perheen iseiltä, ne on niin helppoja.
Huono puoli tosin on, että ne jää haikailemaan perään, vaikka olen vaihtanut jo seuraavaan.
oli vaikeampaa minullakin lapsen isän kanssa eläminen, silloinpa vasta kotka olinkin :D
elin sen jälkeen 2vuotta sinkkuna, ja kieltämättä tuntui että minusta ajatellaan pahaa. En ehkä nauttinut arvostusta muussa kuin työssäni.
Kun kerta yh olen, onhan se tietenkin totta, että oma mies ei vain riitä, joten tuolla hiekkalaatikolla käytän lasta tekosyynä iskeä sun ja muiden miehiä, olenhan hirvee "kotka"..
Yleistäs nyt vähän lisää?
Eipä ole ensimmäinen kerta, kun saan kuulla olevani "kotka", joskus amiksessa ollessani varattuna, juttelin kaverin kanssa, MIESpuolisen kaverin kanssa ja luokkalainen tokas: "Eiks sulle vittu yks mies riitä?" Anteeksi, jos olen sosiaalinen...
Nyt minäkin sen uskon. Ennen ihmettelin kun kaikki haukku yh:ta ja minusta se oli epäreilua kun heillä on muutenkin vaikeeta. MUTTA. Nyt kun ollaan käyty suositulla leikkikentällä pari viikkoa, välillä yhdessä miehen kanssa tai erikseen. Jo kaksi eri yh:ta on selvästi yrittäny iskee mun miestä! Siis ei mitään perinteisiä hiekkalaatikkokeskusteluja vaan ovat oikeen avautuneet elämästään ja tilanteestaan jne. Miehenkin mielestä ovat selvästi olleet kiinnostuneita. On se mun mies söpö ja symppis jne. mut VÄHÄN RAJAA kun aletaan selvästi varattuja iskemään!
miehestään ja itsestään:)
Nyt minäkin sen uskon. Ennen ihmettelin kun kaikki haukku yh:ta ja minusta se oli epäreilua kun heillä on muutenkin vaikeeta. MUTTA. Nyt kun ollaan käyty suositulla leikkikentällä pari viikkoa, välillä yhdessä miehen kanssa tai erikseen. Jo kaksi eri yh:ta on selvästi yrittäny iskee mun miestä! Siis ei mitään perinteisiä hiekkalaatikkokeskusteluja vaan ovat oikeen avautuneet elämästään ja tilanteestaan jne. Miehenkin mielestä ovat selvästi olleet kiinnostuneita. On se mun mies söpö ja symppis jne. mut VÄHÄN RAJAA kun aletaan selvästi varattuja iskemään!
miehestään ja itsestään:)
Jos joku on ystävällinen miehellesi, se ei tarkoita iskemistä.