Oletteko jo ostaneet joululahjoja?
Mulla on ostettuna melkein kaikki, ekaa kertaa elämässäni NÄIN ajoissa. Oli jossain kohdassa hyviä aleja, mm. kirjakaupassa, vaatekaupassa, ja nyt ne sit on ostettuina, hih. Ja uskokaa tai älkää, ajattelin aloittaa paketoinnin tänään, on kotipäivä kun oon flunssassa ja poikakin tarhassa.
Kommentit (7)
Tiesittekö kauppaan mennessänne, mitä ostatte?
Luulisin, että tänä vuonna suurin osa paketeista on hankittu joulukuun toiseen viikonloppuun mennessä. Toivossa on hyvä elää...
Miehelle on vielä ostamatta,mut no,se on sellanen minkä tiedän kyllä mitä ostan.
Ja joo,tiesin kauppaan mennessä mitä ostan,mietin sen kotona valmiiksi kyllä :)
Muuten ihan hakusessa kaikki... tahtoisin ostaa nyt kerrankin ajoissa kaikki, mutta hyvät ideat hakusessa, eikä kaupoista tartu mitään mukaan... arabian astioiden tarjoukseen tulemista odottelen, se ratkaisisi pari lahjaongelmaa....
...osa tietty ihan pieniä juttuja. Osasta tiesin oitis että tää menee jollekkin tietylle henkilölle, mut esim. kirjoja oon vaan ostellut, samoin esim. Indiskasta kaikkia kivoja pieniä juttuja, en vielä edes tiedä kenelle päätyvät...
Tänään oli tarkoitus, mutta jäänee toiselle päivälle. Tiedän kyllä jo, mitä aion ostaa melkein kaikille. Teen tässä juuri samalla joululahjaostoslistaa.
Minäkin hyödynnän aina aleja ja eipähän tule sitten paniikkia ennen joulua että apua, mitä, mistä ja milloin....