Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku haluaa kohteeni halvalla (huuto.net). Mitä teen?

Vierailija
28.05.2012 |

Joku haluaisi, että lopetan huutokaupan ennen aikojaan. Hänellä on nyt voittava tarjous. Mutta tällä tavalla menetän ne viime hetken huutajat, jotka eivät välttämättä ole vielä edes huomanneet kohdettani. Mutta jos en suostu sulkemaan kohdetta, pelkään saavani huonon palautteen, jos tämä nyt voittamassa oleva henkilö voittaa. Toisaalta haluaisin kyllä "palvella" hyvin.

Mitä kannattaisi tehdä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna vastaisin kohteliaan ystävällisesti, että ei kiitos, haluat katsoa kohteen loppuun asti.

Jos se ei tälle huutajalle käy niin voi voi.

Vierailija
2/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voithan vaikka kuvitella olevasi nyt mökillä nettikatveessa ja tulet kotiin vasta juuri ennen huudon sulkeutumista. Ei se ole hyvää palvelua, että pomppii jonkun yksittäisen huutajan pillin mukaan. Itse en tosiaan tuollaisiin kyselyihin edes vastaa, eikä se ole mikään rikos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisi sen kohteen sinne reissuun mukaan. Syy on kyllä ihan hyvä, mutta käytännössähän hän haluaisi sen mahdollisimman halvalla. Ehkä olisi vähän eri juttu jos hän olisi tehnyt kunnon hintatarjouksen.

ap.

Vierailija
4/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos en suostu sulkemaan kohdetta, pelkään saavani huonon palautteen, jos tämä nyt voittamassa oleva henkilö voittaa. Toisaalta haluaisin kyllä "palvella" hyvin.

Että sinä pelästyt ja suljet huutokaupan ja myyt tuotteen hänelle alihintaan. Hän ehkä laittaa sen sitten itse kalliimmalla myyntiin.

Vierailija
5/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jatkossa täytyy yrittää vain unohtaa heti tuollaiset kyselyt. Olen vielä vähän aloittelija.

ap.

Vierailija
6/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä olisi OIKEASTI hätä saada tuote ennen reissua, niin se olisi kysynyt "ohiostamisesta" ENNEN tarjouksen tekemistä. Nythän hän saa huutamansa tuotteen vasta reissun jälkeen, jos sattuu voittamaan huutokaupan. Eli en todellakaan edes vastaisi, enkä myisi ohi huutokaupan.

Vierailija
7/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisi sen kohteen sinne reissuun mukaan. Syy on kyllä ihan hyvä, mutta käytännössähän hän haluaisi sen mahdollisimman halvalla. Ehkä olisi vähän eri juttu jos hän olisi tehnyt kunnon hintatarjouksen.

ap.

Tarjotkoon kunnolla, jos sen haluaa.

Vierailija
8/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä joku varmaan suostuukin jos on kOvassa rahapulassa.

Vierailija
9/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidä kuule paskas, minä en osta tuollaiselta

En ymmärtänyt tätä. Ostopakkoahan ei kuitenkaan ole, paitsi jos olet tehnyt voittavan huudon.

ap.

Vierailija
10/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on ekaa kertaa se myytävänä niin ostaja tietää, että menee kaupaksi ja pelaa omaan pussiinsa. Älä suostu.

Minusta voi kysyä myyjältä, jos huutoja ei ole ja kohde ollut jo useamman kerran myynnissä, että sulkisiko kohteen ja myisi, mutta itse en kysele koskaan, jos on vasta laitettu myyntiin tai on ekaa kertaa myynnissä.

Vierailija
11/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen liian ujo sanomaan mitään hintavaatimusta. Sen takiahan se huutokaupassa onkin, että ostajat määrittelevät sitten sen hinnan ihan itse. Muuten ehkä laittaisin noihin kohteisiin myös osta heti-hinnan.

ap.

Vierailija
12/17 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ekaa kertaa myynnissä. Itse olen liian ujo sanomaan mitään hintavaatimusta. Sen takiahan se huutokaupassa onkin, että ostajat määrittelevät sitten sen hinnan ihan itse. Muuten ehkä laittaisin noihin kohteisiin myös osta heti-hinnan.

ap.

Vierailija
13/17 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

Toi matkalle lähdössä on vanha kikka, jota on yritetty mullekin selitellä. Jätä vastaamatta tuollaisiin kylelyihin ja pidä tuote myynnissä loppuun asti.

Vierailija
14/17 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin on kauhean vaikea sanoa ei, kun joku pyytää kauniisti. Mutta toisaalta huutokaupan idea tietysti romuttuu, jos myy heti, kun joku kysyy.

ap.

Vierailija
15/17 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kuinka "kauniisti" pyydellään. Kyllä siellä on susi lampaan vaatteissa...Ja katokkin ettet lähettele sit niitä kamojas kellekkään ennenku on maksut tilllä.Ja noudon kyseessä ollen käteismaksu

noudettaessa.Onnistuneita huutiskauppoja!

Vierailija
16/17 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei nyt sitten joku huutaja asu tällä pikkupaikkakunnalla.

ap.

Vierailija
17/17 |
29.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdollisuutta ostaa kohde heti kalliimmalla osta heti -hinnalla. Katso, mitä samantyyppisistä tavaroista on huutiksessa maksettu ja määritä sen perusteella käypä osta heti -hinta. Sitä ei voi lisätä kohteeseen jälkikäteen, joten sano ostajalle, että hän korottaisi huutoaan sovittuun summaan saakka ja sitten suljet heti kohteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi