Mieheni jäi kiinni pettämisestä. Sanoi minun tavallaan pettäneen ensin, rupsahtamalla!
Menimme naimisiin 24 vuotta sitten, molemmat tasan 20-vuotiaita. Olin tosi kaunis silloin ja mies ihastui ensimmäisenä ulkonäkööni kuten usein nuorena tehdään. En ole kuitenkaan lasten saannin jälkeen rupsahtanut, lihonut tms. vaan vanhentunut ihan normaalisti.
En siis nyt enää 44-vuotiaana näytä samalta kuin vaikka 34-vuotiaana, jolloin mies vielä kehui usein ulkonäköäni. Hän petti minua muutama kuukausi sitten useasti 23-vuotiaan naisen kanssa, joka kuuluu tavallaan tuttavapiiriimme. Mies hätääntyneenä perustelee pettämisen syyksi sen että ei ole ollut enää pitkään aikaan naimisissa sen naisen kanssa johon rakastui. Korjasi nopeasti että ei tarkoita luonnettani vaan ulkoista muutosta.
Kuinka mies voi noin ajatella että vanheneminen jotenkin on sama asia kuin pettäminen? On hänkin vuosien aikana muuttunut mutta silti en himoitse kaksikymppisiä!
Kommentit (28)
Ukko pihalle. Ehdit vielä napata paremman, ennen kuin oikeasti rupsahdat.
Pitkässä avioliitossa voi tulla ap:n kuvailemia pahojakin kriisejä. Normaaliälyinen ja tunne-elämältään normaali ihminen ei kuitenkaan edes kykene lopettamaan 24 vuoden avioliittoa tuosta vain naps naps. Eikä pidäkään. Tällaiset tilanteet voivat jopa yhdistää sitten kun kriisin yli on päästy. Veikkaisin että ap:n miehellä on keski-iän kriisi itsellään. Ja hän purkaa pelon omasta vanhenemisesta vaimoon (vaimo on läheisin ihminen, ja juuri läheisimpiämme satutamme ja heihin puramme pahan olomme kriisiemme aikana). Olen lähes 100% varma, että mies tulee tajuamaan oman typeryytensä. Ja sinä eroon kannustaja: oletko tosiaan sitä mieltä, että kumppani paranee vaihtamalla? Tai että keski-ikäisille naisille on jonossa niitä "parempia" kumppaneita? Pyh.
Et voi oikeasti olla tosissasi? Tai jos olet, niin voi hyvää päivää.. Miksi naisen pitäisi kärsiä, niellä nöyryytys ja antaa anteeksi?
Naisetkin osaavat pettää. Joskus se on hyvä kasvaa aikuiseksi ja opetella myös nielemään niitä nöyryytyksiä.
Ei vaan, onhan se parempi altistaa lapsensa uusperhevirityksille kuin panostaa siihen omaan avioliittoon?
Heti vain puoliso vaihtoon jos ei miellytä tai tekee virheen?
Sinulla on ikää 20 vuotta?
Naisetkin osaavat pettää. Joskus se on hyvä kasvaa aikuiseksi ja opetella myös nielemään niitä nöyryytyksiä.
Ei vaan, onhan se parempi altistaa lapsensa uusperhevirityksille kuin panostaa siihen omaan avioliittoon?
Sinulla on ikää 20 vuotta?on kiinni 20-vuotiaissa? Onko ap:n tehtävä nöyrtyä ja panostaa avioon samalla kun ukko pettää parikymppisen kanssa? Minulta meni nyt ehkä joku pointti ohi...
Sinulla on ikää 20 vuotta?on kiinni 20-vuotiaissa? Onko ap:n tehtävä nöyrtyä ja panostaa avioon samalla kun ukko pettää parikymppisen kanssa? Minulta meni nyt ehkä joku pointti ohi...
on ne miehet sikoja. ja naiset tyhmiä.
Onko hän sitten nuori lihaskimppu edelleen? Ulkokuorenko kanssa hän on nämä vuodet elänyt?
Mutta toisaalta: mies halusi vain nuken, kyse ei ollut henkisestä pettämisestä.
Ukko pihalle. Ehdit vielä napata paremman, ennen kuin oikeasti rupsahdat.
Pitkässä avioliitossa voi tulla ap:n kuvailemia pahojakin kriisejä. Normaaliälyinen ja tunne-elämältään normaali ihminen ei kuitenkaan edes kykene lopettamaan 24 vuoden avioliittoa tuosta vain naps naps. Eikä pidäkään. Tällaiset tilanteet voivat jopa yhdistää sitten kun kriisin yli on päästy. Veikkaisin että ap:n miehellä on keski-iän kriisi itsellään. Ja hän purkaa pelon omasta vanhenemisesta vaimoon (vaimo on läheisin ihminen, ja juuri läheisimpiämme satutamme ja heihin puramme pahan olomme kriisiemme aikana). Olen lähes 100% varma, että mies tulee tajuamaan oman typeryytensä. Ja sinä eroon kannustaja: oletko tosiaan sitä mieltä, että kumppani paranee vaihtamalla? Tai että keski-ikäisille naisille on jonossa niitä "parempia" kumppaneita? Pyh.
Et voi oikeasti olla tosissasi? Tai jos olet, niin voi hyvää päivää.. Miksi naisen pitäisi kärsiä, niellä nöyryytys ja antaa anteeksi?
...kun miehenkin pitää. Tai sehän on itsestä kiinni.
Itse jäin tähän liittoon vaikka vaimolla oli salasuhde 10 vuoden ajan. Ei tää nyt vielä(kään) herkkua ole mutta paranee koko ajan.
Ettäkö siitä vain munkin olisi pitänyt heittää akka ja muksut pihalle?
Teinin tai katkeroituneen ja eronneen naisen puhetta...