G: montako kirjaa olet arviolta lukenut?
Kommentit (8)
Mieheni "ylpeilee" sillä, miten ei ole ikinä lukenut mitään kirjoja... Eli ei ole vakka kanttansa valinnut.
Eihän tuota osaa ollenkaan arvioida...pari tuhatta?
ja lasketaanko sisustus- ja puutarhakirjat, keittokirjat...joo ne lisää varmaan vielä 1000...
4
että tilastointia,joten tuossapa sopiva puuha kesän erilaisiin odotushetkiin.
Ehkä pari tuhatta minäkin arvioisin. Monet lempikirjoistani - Ja sarjoistani olen kyllä lukenut uudestaan ja uudestaan, kun niistä löytyy aina uusi taso, eri ikäisenä.
Rakastan lukemista - toivottavasti järkikulta säilyy ja elän vanhaksi, niin kerkeän lukea vielä paljon lisää. Ammattinikin liittyy lukemiseen.
Olen opiskellut myös kirjallisuutta pääaineena, joten kaikenlaista on tullut luettua ja paljon. Olen tykännyt lukemisesta ihan lapsesta saakka, joten olen lukenut päivittäin jo runsas 35 vuotta.
Taatusti tuhansia. Olen 42-vuotias ja oppinut lukemaan 4-vuotiaana. Pidän lukemisesta ja olen lukenut aina mielelläni. Lisäksi olen suorittanut kaksi yliopistotutkintoa, joten tenttikirjojakin on tullut luettua aikamoinen kasa. Lapsilleni olen lukenut paljon, joten lastenkirjat mukaan luettuna määrä on aikamoinen.