Miksi vitussa se Eeron kaveri ei ilmoittanut poliisille?
Eero Hiltunen soitti kaverilleen vain kymmenen minuuttia ennen ampumista, kertoo Ilta-Sanomat.
- Muutaman minuutin puhelussa hän sanoi parhaalla ystävälleen, että pidä sinä minun aseeni, en tarvitse niitä enää, kertoo ampujan toinen kaveri Ilta-Sanomille.
Kommentit (12)
Enemmän mua ärsyttää ja ihmetyttää se, että se paska (=Hiltunen) ei osannut selittää tekoaan, vaikka oli selvästi suunniteltu. "Emmätiiä". Voi saatana sentään!!!
4, oletko ihan normaali? ei siltä vaikuta.
ymmärrät ironiaa -propsit siitä! *taputtaa*
Että Eero soitti ja sanoi, että "pidä sinä minun airsoft-aseeni, en tarvitse niitä enää"?
Että Eero soitti ja sanoi, että "pidä sinä minun airsoft-aseeni, en tarvitse niitä enää"?
Mitä sen olisi pitänyt poliiseille sanoa, kun Eero ilmoitti vain, että voit pitää mun aseet? -_-' Olisi varmasti soittanut poliiseille, jos Eero olisi kertonut, että aikoo ampua ihmisiä.
varassa, että ois voinut estää teon! Mutta kun on niin normaalia hommaa, että.
Eihän se edes tiennyt mitä Eero aikoo tehdä tai mitä se tarkoittaa!
tuossa kommentissa kertoo sinusta että kaveri on menossa porukkaa lahtaamaan?
että saat pitää kaikki Marikipponi (tai mitä vittuja ne onkaan) niin sä soitat poliisille?
pitänyt tunnistaa tappaja.
Kyllä ihmiset puhuu kaikenlaisia pehmeitä ja käyttäytyy epäilyttävästi, mutta eihän niillä perusteilla Haavistoakaan ole ilmoitettu mihinkään viranomaisille. Voi olla niin, että itse tulee naurunalaiseksi jos ilmoittaa jonkun seonneen.
Mietin ensin että mikä ihme on Mariki-poni. =) Mutta joo, oon kanssasi samaa mieltä. Johan ne poliisit ois nauranu selkäkeikkaa ku kaveri ois soittanu että frendi käski pitää airsoft-pyssysä...
että saat pitää kaikki Marikipponi (tai mitä vittuja ne onkaan) niin sä soitat poliisille?
tulkita jonkinlaisia itsemurha-aikeita, ei muuta.
Enemmän mua ärsyttää ja ihmetyttää se, että se paska (=Hiltunen) ei osannut selittää tekoaan, vaikka oli selvästi suunniteltu. "Emmätiiä". Voi saatana sentään!!!