Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lahden parhaat kirpputorit?

Vierailija
28.05.2012 |

Suosittele jotain kirpputoria, missä voisi poiketa Lahden reissulla. Listan löysin kyllä kirppareista, mutta mihin kannattaa mennä, mihin ei?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
16.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä joku voi sanoa ,mikä on hyvä tai huono kirppis.Me asiakkaat ja myyjäthän itse tehdään siitä sellainen omassa mielessämme.Yks tarvii sitä ja toinen tätä,kysyntä ja tarjonta on aina ne mitkä joko kohtaa tai ei.Koskaan et voi etukäteen tietää mitä joku ihminen on sinne vienyt.Siisteyskin on meistä itsestämme kiinni,vain yleisistä paikoista vastaa kirpputorinhoitaja.Yksi asia mikä minua aina ihmetyttää,minkä ihmeen takia Lanttilassa kuulee jatkuvasti niin kauheesti lapsien itkua,suoranaisia itkupotkuraivareita.Jättäkää ihmeessä ne lapset kotiin,ei ne jaksa siellä nälissään ja hoitopäivän jälkeen väsyneinä kiertää

Vierailija
2/6 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lanttila on aina varma, tavaraa on paljon, mutta aika harvoin tekee löytöjä. Launeella Kirkkis ja Launeen suurkirppis (?) ovat vierekkäin, Kirkkis on siisti kun taas se toinen ei. Jos etsii venäläistä krääsää, suosittelen Launeen suurkirppistä.

Keskustassa SPR:n Kontti on ylihinnoilteltu, mutta Vesijärvenkadulla Pelastusarmeijan kirppiksellä voi tehdä oikeita löytöjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä olen tehnyt paljon löytöjä. Myös Lastenkirppis Viikari on ihan kulmalla ja sieltäkin voi löytöjä tehdä.

Vierailija
4/6 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.04.2014 klo 15:35"]

Onko Veskun Femmatori vielä hengissä? Siellä tuli aikanaan tehtyä huippulöytöjä, ihan paras kirppis.

[/quote]Niin onko ja missä?

Vierailija
5/6 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/6 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Veskun Femmatori vielä hengissä? Siellä tuli aikanaan tehtyä huippulöytöjä, ihan paras kirppis.