Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko kaikilla espoossa ja tullut tieto pk paikasta?

Vierailija
28.05.2012 |

aloitus 1.9, hakemus jätetty maaliskuussa, mihin kannattais soitella jos ei mitään ole vielä kuulunut?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ne johtajat näkee ne koneelta, näin ainakin hki

Vierailija
2/10 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jätin kans maaliskuussa, aloitus elokuun alussa. Soitin tänään alueen "ihmiselle", lupasi soittaa takaisin muttei soittanut. Katso espoo.fi/päivähoito -sivulta oman alueen koordinaattori vai mikä lienee. Jännitys tiivistyy, onko lapsi otettava sitten töihin mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti just näitä asioita hoitava ihminen joka sanoi, että hakemuksemme ei ole tullut perille. Laitoin postissa. Sanoi että joskus ne häviävät matkalla eikä löydä perille. Pyysi laittamaan uuden sähköisesti heti kun mahdollista. Tarkista ap onko hakemus edes mennyt perille, varsinkin jos laitoit postitse!

t. 3

Vierailija
4/10 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle soitti just näitä asioita hoitava ihminen joka sanoi, että hakemuksemme ei ole tullut perille. Laitoin postissa. Sanoi että joskus ne häviävät matkalla eikä löydä perille. Pyysi laittamaan uuden sähköisesti heti kun mahdollista. Tarkista ap onko hakemus edes mennyt perille, varsinkin jos laitoit postitse!

t. 3

Miten sulle on voinut joku soittaa ettei hakemus ole tullut perille?Mistä soittaja sen tiesi?

Vierailija
5/10 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne varmaan muuten olis tienneetkään : )

Vierailija
6/10 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä niin et jätin hakemuksen viime syksynä johon merkitsin et aloitus olisi tulevana elokuuna.

Tammikuussa mulle soitettiin ja kyseltiin lisätietoja ja jäin siihen uskon et keväällä tulee tieto kotiin.

Vielä ei ole kuulunut mitään.

Vierailija
7/10 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisin kuvitella, että paikat lyödään lukkoon.

Meillä oli kevätjuhla viime viikolla ja päiväkodin johtaja sanoi, ettei elokuun vapautuville paikoille ole vielä "nimetty" uusia lapsia (ainakaan kaikille vapautuville paikoille). Tämä siis Espoossa.

Vierailija
8/10 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vein yhteen ostopalvelupäiväkotiin hakemuksen, sieltä soitettiin ettei heille mahtunut ja että on toimittanut hakemuksen espoon kaupungille.

Vierailija
9/10 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitoin postissa takuulla oikeaan osoitteeseen ja liimasin postimerkin kuoreen, mutta niin vaan oli hävinnyt. Kuulemma kannattaa laittaa sähköisesti ja se onkin ihan helppoa.

Vierailija
10/10 |
28.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

syyskuun päätöksiä on luvattu vkoille 24 tai 25.